Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#690707
.....die kippennekken?
Hij eet ze nu al een paar maanden, in het begin gewoon hele kippennekken, die gleden in een keer naar binnen met af en toe een kauw. Maar sinds het bijna-stikken-en-daarna-op-de-kop-hangen-incident ben ik erg voorzichtig met alles. De organen en het vlees maak ik nu kleiner. Ditzelfde heb ik vanavond met de kippennekken gedaan, allemaal door de helft. Maar nu gingen ze zelfs zonder te kauwen naar binnen.

Op welke manier kan ik ze nou het beste geven, of moet ik ze eeuwig vast gaan houden?
Door 202Spots
#690715
Wanneer hij goed gewend is om bot te eten,dan is het tijd om grotere stukken te geven...probeer kipkarkas of ruggen,groot genoeg van maat,  zodat 't niet 1 hap naar binnen kan glijden.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#690720
Daphne schreef: .....die kippennekken?
Hij eet ze nu al een paar maanden, in het begin gewoon hele kippennekken, die gleden in een keer naar binnen met af en toe een kauw. Maar sinds het bijna-stikken-en-daarna-op-de-kop-hangen-incident ben ik erg voorzichtig met alles. De organen en het vlees maak ik nu kleiner. Ditzelfde heb ik vanavond met de kippennekken gedaan, allemaal door de helft. Maar nu gingen ze zelfs zonder te kauwen naar binnen.

Op welke manier kan ik ze nou het beste geven, of moet ik ze eeuwig vast gaan houden?
Ik zou ook GEEN nekken meer geven. Didge krijgt hier ook geen nekken meer. Hap. slik weg, nergens over nadenken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door