Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#689779
Body heeft vandaag voor de 1e keer kippepoten gehad en ze vond ze verrukkelijk (volgens mij). Ze heeft eerst maar 200 gram gehad (ze is zelf 30kg.) want ik wil eerst zien of het allemaal goed gaat. Ik heb ineens 10kg. bij de poelier opgehaald en die ben nu aan het pletten en dan in zakjes van 500gram aan het doen. Nu kijkt ze me toch zielig aan met de vraag van: krijg ik niet meer!!!!!!! ::)

Dus voor mij nog genoeg werk aan de winkel, haha

:-[Sorry ik schrijf kippepoten maar ik bedoel kippenekken :-[
Laatst gewijzigd door kelly_1901 op do 11 jan 2007, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
#689922
kelly_1901 schreef: Weet iemand tot hoelang ik de kippepoten kapot moet slaan? Als dit goed gaat kan ik er na een aantal maaltijden dan mee stoppen?
groetjes kelly
Ik sla geen kippenpoten, maar ik doe wel nog steeds de gewrichtjes aan 't eind met X inknippen...
Afbeelding
die schrokkers van mij slikken dat in een keer door en dan komt het meestal uitgekotst terug,wanneer ik het inknip dan word het  wel verteerd
Gebruikersavatar
Door Pauline
#689967
Mooi zo Kelly dat het goed is gegaan. Heerlijk dat ze er zo van genoten heeft.

Mijn jongens eten ieder een hele kippenbout en ik sla het ook niet kapot. Knip ook het gewrichtje niet in (zoals Dory doet), maar Joep & Joris zijn dan ook keurige kauwers.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door