Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#688063
Wil eendenekken  kopen.Dan heb ik eens een andere calciumbron,dan alleen maar die kippenekken.
Maar waar kan ik die kopen?IC heedft ze niet,alleen eendepoten.
Lieefts wel omgeving Rotterdam.Heb de a la carte al doorgespit,maar kon niks vinden.
Iemand een ideetje??
Gebruikersavatar
Door *Monique
#688102
judith1967 schreef: Wil eendenekken  kopen.Dan heb ik eens een andere calciumbron,dan alleen maar die kippenekken.
Maar waar kan ik die kopen?IC heedft ze niet,alleen eendepoten.
Lieefts wel omgeving Rotterdam.Heb de a la carte al doorgespit,maar kon niks vinden.
Iemand een ideetje??
poelier lief aankijken???? ::)
Door judith1967
#688715
Lizzy schreef: http://www.versvoeding.nl ?

Calcium is calcium. Maar eendennek bevat weer heel andere voedingsstoffen als kippennek.
Heb gekeken op versvleesvoeding ,maar ze verkopen geen eendenekken.

Dacht dat je eendenek als andere calciumbron bedoelde(menu cairo)maar je bedoelde ermee dat ik dan weer een ander vleessoort erbij hebt dan.
Stom,verkeerd begrepen van mij :-[
Geloof dat Canis Naturalis eendek in het ass. heeft,maarja ik heb eigenlijk alleen maar eendenek nodig,de rest niet,want dat haal ik bij het IC.
Dus is het voor mij makkelijker als ik het gewoon zo koop.
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 09 jan 2007, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#688719
judith1967 schreef: Heb gekeken op versvleesvoeding ,maar ze verkopen geen eendenekken.

Dacht dat je eendenek als andere calciumbron bedoelde(menu cairo)maar je bedoelde ermee dat ik dan weer een ander vleessoort erbij hebt dan.
Stom,verkeerd begrepen van mij :-[
Geloof dat Canis Naturalis eendek in het ass. heeft,maarja ik heb eigenlijk alleen maar eendenek nodig,de rest niet,want dat haal ik bij het IC.
Dus is het voor mij makkelijker als ik het gewoon zo koop.
http://www.versvoeding.nl/barf-producten-c-2.html, dit is van Canis Naturalis en da's http://www.versvoeding.nl (tikfoutje van mij)

En ja met eendennek heb je weer een nieuw vleessoort erbij.
Door judith1967
#688743
Het was  bij CN niet voorradig,dus dan toch maar even wat anders verzinnen hoe/waar ik aan eendenek kan komen
Door hellenbanjerbo
#688894
judith1967 schreef: Zit geen poelier in mijn buurtje helaas :(
misschien wel ergens op een markt bij je in de omgeving
Door Audrina
#688906
Ik weet niet of Delft voor je in de buurt is en of je kan wachten tot begin februari, anders kan ik wel eendennekken van Carnibest voor je regelen.
Door judith1967
#689394
Hoi Audrina,
Delft is in principe wel te doen,ik woon zelf in Rotterdam.
En wachten tot febr,dan gaat best lukken. ;)
Ik heb niet zo heel veel nodig,ik heb maar 3 kilo nodig.Hopelijk is dat geen probleem.

Ik ga zaterdag even over de markt hier in Rotjeknor,kijken of ik het mss wel op de markt kan krijgen.

Je hoort het nog van mij. :)
Door Audrina
#691258
judith1967 schreef:
Ik ga zaterdag even over de markt hier in Rotjeknor,kijken of ik het mss wel op de markt kan krijgen.

Je hoort het nog van mij. :)

En is het nog gelukt? Ik ga komende week namelijk bestellen.  ;)
Door judith1967
#691438
Audrina schreef: En is het nog gelukt? Ik ga komende week namelijk bestellen.  ;)
Hoi,hoi,
Ik heb een adresje voor eendenekken. :)

maar iig wel bedankt voor je aanbod om het mee te nemen voor mij. ;) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door