Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#687720
Ff checken voor de zekerheid:
Haring uit een pot uit de koeling mag ik gewoon geven hè?
Door 202Spots
#687868
Was je van plan om 't als "vis" in zelf-samenstellen te gebruiken of alleen af en toe als je 't zelf ook eet?
Wanneer je hond 't lekker vind dan kan je best wel 'n stukje geven,maar geef liever rauwe vis als maaltijd.

Mijn Spots zijn gek op zure komkommer(met olie en azijn) maar rabarber wat OOK beetje zuur is....dat moeten ze niet.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#687941
Heb het hier geprobeerd toen we zelf haring uit pot (zuur!) aten. Hij spuugde het stukje mooi uit!  ???
Een stukje waar het zuur vanaf was lustte hij wel....... ;)
Ik zou het idd als hapje erbij geven, niet als onderdeel van een maaltijd.
Door Daphne
#688222
202spots schreef: Was je van plan om 't als "vis" in zelf-samenstellen te gebruiken of alleen af en toe als je 't zelf ook eet?
Wanneer je hond 't lekker vind dan kan je best wel 'n stukje geven,maar geef liever rauwe vis als maaltijd.

Mijn Spots zijn gek op zure komkommer(met olie en azijn) maar rabarber wat OOK beetje zuur is....dat moeten ze niet.
In ieder geval niet als ik het zelf eet, want dat zal niet gebeuren bleeh.
Nee ik wilde het dan in mijn menu gebruiken als vis. Mag ik het wel proberen als ik uit de pot haal, afspoel en uit laat lekken?
Door Daphne
#688236
Birgit schreef: Ik zou liever rauwe vis als maaltijd geven
Oké!
Maar deze pot kregen we dus ik vroeg me af of het mocht.
Door Dogshome
#688495
Onze eerste bull was gek op rolmopsen, en zure uien :)
Tiko vind braadharing heerlijk, en krijgt soms dan ook een stukje ;)
Was laats op de markt en kocht wat sardintjes, meneer moest het mooi niet :)
Door 202Spots
#688555
Nee ik wilde het dan in mijn menu gebruiken als vis. Mag ik het wel proberen als ik uit de pot haal, afspoel en uit laat lekken?
Nee....ik denk dat 2 of 3 zure haringen NIET als maaltijd gebruikt kunnen worden.
Zoals eerder geschreven, 'n klein stukje als tussendoor is okay, zelf 1 zure haring eten is voor mij ook genoeg, maar wanneer ik 4 zure haringen zal eten,dan zal dat niet lekker voelen.
Je kan om de paar dagen 'n stukje haring geven om de pot leeg te maken,maar geef het niet als hele maaltijd.
Dan kan je beter sardien of makreel uit blik geven.
Door Daphne
#688940
202spots schreef: Nee....ik denk dat 2 of 3 zure haringen NIET als maaltijd gebruikt kunnen worden.
Zoals eerder geschreven, 'n klein stukje als tussendoor is okay, zelf 1 zure haring eten is voor mij ook genoeg, maar wanneer ik 4 zure haringen zal eten,dan zal dat niet lekker voelen.
Je kan om de paar dagen 'n stukje haring geven om de pot leeg te maken,maar geef het niet als hele maaltijd.
Dan kan je beter sardien of makreel uit blik geven.
Het is me helemaal duidelijk, thanks!
Kwartje valt waarschijnlijk wat later omdat ik zelf geen (zure) vis eet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door