Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boefke
#686716
Boef is niet dol op verse vis. Ook niet met de kook eroverheen. Hij mot het allemaal niet. Maar laatst heb ik van de markt voor het eerst hele wijting (schrijf je dat zo?) meegenomen. Die heb ik een paar seconde in kokend water gelegd en dat vond hij heerlijk!
#686726
[quote="Boefke"]
Boef is niet dol op verse vis. Ook niet met de kook eroverheen. Hij mot het allemaal niet. Maar laatst heb ik van de markt voor het eerst hele wijting (schrijf je dat zo?) meegenomen. Die heb ik een paar seconde in kokend water gelegd en dat vond hij heerlijk!
[/quote]

Dan ben je in het gelukkige bezit van één van de weinige honden die wijting te knagen vind ;D
Door Boefke
#687135
[quote="Angelique"]
Dan ben je in het gelukkige bezit van één van de weinige honden die wijting te knagen vind ;D
[/quote]
;D Ach ja, Boeffie is een heel bijzondere hond 8)
Door Boefke
#687140
[quote="Lizzy"]Blijven de graten zacht, als ie in gekookt water is geweest, zo'n vis?[/quote]
Dat is idd een beetje oppassen, maar ik doe het heel kort, dat alleen de buitenkant gekookt wordt. En ik heb een keer gevoeld en ontdekte geen opvallend verschil tussen de graad van de nog rauwe en 'gekookte' wijting. Ben reuze blij dat ik eindelijk een vers visje heb gevonden dat meneer wegknaagt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door