Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jumlai
#683167
Ik heb een vraagje, geven jullie ook gedroogde stokvis?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#683193
ik heb het wel eens zien liggen bij een tentoonstelling, maar ik schrok me gek van de prijs!
Denk dat je toch beter verse vis kan geven, is ook veel goedkoper!
Mijn honden liepen wel te likkenbaarden hoor, toen we langs die kraam met stokvis liepen.
Door Lizzy
#683199
Ik heb het ooit gekocht. Mijn honden vonden het eerste stukje lekker en het tweede stukje zo-zo en het derde stukje ronduit om te kotsen.....
Door conleeuw
#683211
jumlai schreef: Ik heb een vraagje, geven jullie ook gedroogde stokvis?
is gedroogde stokvis niet ook gezout?
Ik voer wel eens gedroogde visjes, maar dat zijn van die heel kleine ieniemienie visjes die je ook aan de kat soms voer.... daar is mijn Jazz gek op, maar dan als snoepje, dus af en toe eentje, niet als maaltijd, voor maaltijd vis geef ik liever gewoon zo vis ;D
Door jumlai
#683218
conleeuw schreef: is gedroogde stokvis niet ook gezout?
Ik voer wel eens gedroogde visjes, maar dat zijn van die heel kleine ieniemienie visjes die je ook aan de kat soms voer.... daar is mijn Jazz gek op, maar dan als snoepje, dus af en toe eentje, niet als maaltijd, voor maaltijd vis geef ik liever gewoon zo vis ;D
Nee dit is speciaal voor dieren geroogd en niet gezouten.
Ze staan vaak op tentoonsellingen en toen hebben we wat meegenomen.
Het is niet goedkoop maar ze vonden het toen erg lekker.
Dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee had voordat ik nog wat ga bestellen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#683235
jumlai schreef: Ik heb een vraagje, geven jullie ook gedroogde stokvis?
Hier krijgen ze het af en toe tussendoor, en ik gebruik het als beloning
Door Lizzy
#683240
Ik vind het eerlijk gezegd als maaltijd niet zo.... Dan geef ik veel liever vette vis (zalm, makreel, haring, sardien). Dat is gezonder en goedkoper. Maar als tussendoortje is het wel leuk/lekker voor de hond.
Door jeanine
#683324
ik geef het wel eens als tussendoortje, vinden ze erg lekker, vindt het wel erg duur.
Door ulla
#683456
:DHier heb ik niet zolang geleden ook een vraag over gesteld.
Ik geef het mijn honden ook regelmatig,als lekkernij.
Het is duur,maar heeft wel vier maal de voedingswaarde van verse vis.
Het is niet gezouten.
Toch,denk ik na ze gisteren voor het eerst panharing te hebben gegeven,dat ze dat vaker gaan krijgen.
Zalmkop ook,en ja dat is toch wel wat goedkoper,en hier genieten ze daar langer van,dan van stokvis. :)
Door evelyn02
#685029
Ik heb hondenstokvis gegeven maar mijn honden dronken toch heel veel water erna. Normaal drinken ze nauwelijks.
Door tieneke
#685113
Geef ze wel iets gedroogd uit eigen droogmachine  ;)
Is ook nog vele en vele malen goedkoper  ;D
Door Fynn
#685995
Ik heb het eens een keer gekocht op een showmanlief was er niet zo gelukkig mee .Het lag achterin en heel de auto stonk ernaar ;D

Maar de honden die vonden het heerlijk ze werden bijna wild als ik ze een stukje gaf als beloning.
Ik mag het nu niet meer meenemen flauw he.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door jumlai
#686018
Stinken  ;D doet het idd. en drinken doen ze dan ook veel meer.
Als ik het weer eens tegen kom dan zal ik wel weer eens wat meenemen, maar ga er niet speciaal voor naar hun verkoop punt wat ik eerst wel van plan was.
Lees hier heel veel over de droogmachine en ga er een kopen en dan zelf beloningsnoepjes maken.
Zeker gezien de prijs van de vis. ;)

Je leert hier veel op deze site ik word elke dag weer wijzer en er is nog zo veel te lezen ;D
Door hellenbanjerbo
#686287
tieneke schreef: Geef ze wel iets gedroogd uit eigen droogmachine ;)
Is ook nog vele en vele malen goedkoper ;D
welke vis gebruik je hiervoor?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door