Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Edwin
#67927
Ik heb veel gelezen over het enten maar toch zou ik graag een aantal meningen willen lezen waarom mensen niet meer enten?


Gr. Edwin Kaspers
Door qyan
#67929
vooralsnog ben ik alleen van plan parvo/ weil te enten.
weil, tja, gewoon een gevoel.
parvo: black and tan honden zouden parvo gevoelig zijn en die enting dus nodig hebben.
eind oktober ga ik de titer laten testen van parvo en indien die hoog genoeg is ent ik niet meer.
tevens wordt dan de titer van hondenziekte getest, ook als die hoog genoeg is, ent ik die niet meer.

kennelhoest enting: wordt qyan doodziek van, die enting mag hij kortweg gewoon niet meer.
indien de titer te laag is dus alleen parvo/ weil en de cocktail als ik het aandurf helemaal niet meer en anders 1x per 3 jaar.

waarom? ik heb hier niet de gezondste hond rondlopen, een hond die reageerd op entingen. verder vindt ik de geldigheidsduur en de werking van de vaccins te lang om ieder jaar te boosteren.
Door oebaya
#67974
Edwin schreef: Ik heb veel gelezen over het enten maar toch zou ik graag een aantal meningen willen lezen waarom mensen niet meer enten?


Gr. Edwin Kaspers
Wat is er nog toe te voegen aan alles over enten wat hier op de site al is besproken? Ik zou het werkelijk niet weten.
gr.
Nicolette
Door alies2
#68185
Idd. Als je alles op deze site gelezen hebt, weet je wat de meeste leden wel of juist niet enten en waarom.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door