Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door elcolarsamy
#676646
Doordat ik mij met de jacht bezig houd, kan ik soms aan bejaagde dieren komen. Enige tijd geleden hebben mijn beide honden heerlijk zitten knagen aan een achterpoot van een hert, die ik zelf uitgebeend had. Ze vonden dit werkelijk geweldig lekker. Enkele weken geleden had ik een eend, een woerd. Deze ook zelf geslacht, eendeborstjes er uit gehaald en gezien het succes met de achterpoot de rest in 2 porties verdeeld en aan de honden gegeven. Tot mijn grote stomme verbazing lustten ze het niet. Ze hebben er aan geroken, er aan gelikt, maar opeten, ho maar. Mijn honden zijn geen kieskauwers, integendeel. Herkent iemand dit en weet iemand ook misschien waarom de dames deze eend niet wilden opeten.

Hanneke
Gebruikersavatar
Door Angelique
#676648
Twee van de acht hier hoeven ook geen eend en dan zijn dat ook verder geen lastpakken met eten. Kwestie van smaak denk ik ;D
Door Cindy de Wolf
#676659
He, leuk je hier ook te zien ;)

Bij mij eten 2 honden geen eend, weigeren het in alle toonaarden en de andere 3 eten het in principe graag maar wilde eend moeten ze niet, tamme eend wel. Dus heel herkenbaar.
Door Lizzy
#676670
Ik heb hier nog 4 wilde eenden in de vriezer en mijn honden weigeren pertinent. Zelfs mijn meisje Linga moet het niet en DAT wil wat zeggen!
Door Nelly
#676749
Andor hier eet wel eend, zowel wild als tam, maar Angel hoeft het ook niet, er schijnt toch wel een smaakje aan te zitten.
Door tieneke
#676751
Tara zuigt de eend werkelijk naar binnen en Tinus blijft steeds meuten(vooral het vel..brrrrr)...de eendennekken vindt hij wel weer de moeite waard...stomme hond!
Door 202Spots
#676984
Hier zijn 't alles eters en krijgen regelmatig eend dat net zo vlug naar binnen word gewerkt als al 't andere...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door