Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#675038
Had jullie vorige week verteld dat ik een slager in rotterdam had gevonden die voor mij binnen twee dagen en thuisbezorgd,zou kunnen zorgen voor lamsnek, geitennek en kalfsnek. Hoorde ik niets meer van. Sta er gisteravond iem.voor de deur met een tasje vlees van alle soorten(zie hierboven) 1 stuk. Ik had gezegd dat hij voor 25 euro vlees mocht geven. Kijk ik op de bon heeft hij er 75euro voor gerekend!!!!!! Gelijk gezegd dat ik dat niet hoeft en dat hij het weer mee kon nemen. Vanmorgen netjes de slager opgebeld om te zeggen dat ik het niet netjes vond van hem en dat ik geen vlees meer van hem wil. Zal jullie besparen van wat hij me toewenste!!!! En hij bedreigde me ook nog(zal wel even langs komen!) Het was net 7 kilo vlees voor 75euro! Das toch niet normaal? Ben er wel een beetje onderstboven van. Heeb jullie dat ook wel eens meegemaakt--zo'n "vriendelijke slager"?
Gebruikersavatar
Door chooky
#675086
vanaalst schreef: Had jullie vorige week verteld dat ik een slager in rotterdam had gevonden die voor mij binnen twee dagen en thuisbezorgd,zou kunnen zorgen voor lamsnek, geitennek en kalfsnek. Hoorde ik niets meer van. Sta er gisteravond iem.voor de deur met een tasje vlees van alle soorten(zie hierboven) 1 stuk. Ik had gezegd dat hij voor 25 euro vlees mocht geven. Kijk ik op de bon heeft hij er 75euro voor gerekend!!!!!! Gelijk gezegd dat ik dat niet hoeft en dat hij het weer mee kon nemen. Vanmorgen netjes de slager opgebeld om te zeggen dat ik het niet netjes vond van hem en dat ik geen vlees meer van hem wil. Zal jullie besparen van wat hij me toewenste!!!! En hij bedreigde me ook nog(zal wel even langs komen!) Het was net 7 kilo vlees voor 75euro! Das toch niet normaal? Ben er wel een beetje onderstboven van. Heeb jullie dat ook wel eens meegemaakt--zo'n "vriendelijke slager"?
Dat hij je vanalles en nogwat toewenst is natuurlijk niet normaal.
Maar wat hij rekent is ongeveer 11 euro per kilo. Dat betaal je in supermarkten ook regelmatig. Veel islamitische slagers zijn veel goedkoper, maar de nekken van lam, geit en vooral kalf zijn 'gewoon' voor consumptie. Goed te eten door mensen dus, vandaar dat die soorten vaak duurder zijn.
Ik denk dat jouw slager begrepen heeft dat hij voor 25 euro per vleessoort aan jou mocht leveren. Dan kom je precies op 75 euro.
Voortaan vantevoren vragen wat hij (evt. andere slager ;)) per kilo rekent en daar duidelijke afspraken over maken.
Door nikeey
#675105
wat erg zeg.

en dan nog zo'n grote bek geven die slager ook  >:(

vind ik niet netjes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door