Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door veronique
#67352
Ons Vita heeft de smaak van muizen te pakken.
Onze poes vangt tegenwoordig wel 3 muizen per dag (we hebben veel weiland achter onze tuin).die neemt ze natuurlijk mee naar huis om te tonen hé. Als Vita kan dan eet ze die dode muis op of ze brengt ze naar binnen in haar mand >:(. Ik heb dus echt iets tegen muizen, dood of levend, dat doet er niet toe : ik krijg er kippevel van) Is het erg dat Vita die muizen met huid en haar naar binnenspeelt? We proberen het haar wel af te leren want ik vind dit echt vies, bah.
Door oebaya
#67363
veronique schreef: Ons Vita heeft de smaak van muizen te pakken.
Onze poes vangt tegenwoordig wel 3 muizen per dag (we hebben veel weiland achter onze tuin).die neemt ze natuurlijk mee naar huis om te tonen hé. Als Vita kan dan eet ze die dode muis op of ze brengt ze naar binnen in haar mand >:(. Ik heb dus echt iets tegen muizen, dood of levend, dat doet er niet toe : ik krijg er kippevel van) Is het erg dat Vita die muizen met huid en haar naar binnenspeelt? We proberen het haar wel af te leren want ik vind dit echt vies, bah.
Nou als Vita ze opeet hoef jij ze niet op te ruimen. Goed geregeld toch ;D Er is aan dat muizen eten maar één maar: ook muizen brengen ziekte van Weil over.
gr.
Nicolette
Door An
#67366
Nog een maar, oppassen dat ze geen rattenvergif hebben gegeten!
Door laura
#67368
Inderdaad, op die manier zijn al 2 honden van kennissen van ons helaas overleden!
muizengif!
Door veronique
#67375
Bedankt voor het antwoorden. We zullen nu nog alerter zijn dat ze hier de kans niet meer toe krijgt. Hoop dat ik het haar vlug kan afleren
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door