Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#672793
Ik kreeg vandaag de vraag of ik konijnen wilde hebben die door een hond gevangen zijn maar die hond mag ze zelf niet opeten ( domme baasjes) maar ik veronderstel dat zo'n konijn meestal niet erg gewond is aan de buitenkant dus ook niet leeggebloed is, ze worden gepakt door een BernerSennen, kan ik die dan toch gewoon geven of hoe zit dat ? btw mijn man weet hier nog niks van  :o hele prooidieren vind ie maar niks   ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#672795
Tja, waarom niet? Stan heeft hier ook vaak genoeg zelf konijnen gevangen en direct opgegeten. Hij heeft er niks van gekregen. Maar omdat het natuurlijk wel wild is zou je het voor de zekerheid eerst even een paar weekjes in de vriezer kunnen stoppen en dan geven.
Is toch zonde om die beestjes niet te geven? Dan zijn ze helemaal voor niets dood gegaan.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#672871
Bedankt voor je antwoord Sonja, ik ga ze lekker eerst in de diepvries steken en dan gewoon voeren, 't is nog geeneens zeker dat de dames ze lusten, eerst het eerste konijn maar eens afwachten....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door