Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#673142
ik gisteren mijn honden voor het eerst geiteribben gegeten wat er keurig netjes in ging. Nu heeft de jongste al drie keer gespuugd. Het is volgens mij gewoon gal(geel/slijmerig). Dit spugen komt toch zeker niet van de ribben? Gal opgegeven komt toch omdat ze leeg zijn(hij vertikte het om vanmorgen te eten/doet hij vaker),althans dat is mij altijd verteld. Verder merk ik niets aan hem.
Door Knoeppie
#673147
Gal spugen doen ze ook als er iets in de maag zit wat niet 'door' wil.
Knoeppie had eens een kindertaart kaarshoudertje opgegeten en heeft een week lang gal gespuugd, na een week spuugde ze dat ding uit.
Er is dus kans dat er een stukje rib nog in de maag zit...ik zou het goed in de gaten houden!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#673159
moet ik me nu zorgen gaan maken? Kom dat eventuele stukje rib er dan vanzelf uit. Waar moet ik dan bij hem opletten? Hij had wel twee stukjes bot laten liggen waar het vlees netje vanaf was gekauwd. Als hij verder niet meer spuugd---niets aan de hand dan?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#673160
Er is wel een verschil tussen een stukje bot en een taartkaarshoudertje. Dat laatste verteert niet, maar bot als het goed is wel.
Als een hond gal spuugt zou ik 'm zeker wel een beetje in de gaten houden, maar reden tot paniek is het nu ook nog weer niet.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#673162
gelukkig, ben nogal een meut met dit soort dingen, plus dat ik net mijn man om heb en die het ook nu interessant begint te vinden. Dan kan ik het er niet bij hebben dat de honden er wat van krijgen. Ben weer grust gesteld! Dank u
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door