Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door eefje
#671958
ik heb een jonge kater die aan het wisselen is maar 1van zijn hoektanden wil er niet uit.
Ik heb hem vanmorgen in mijn handen gehad maar hij is te klein om echt aan te trekken,ik kreeg hem niet goed vast.
Hij krijgt vanavond even een kippenvleugel die we helemaal heel laten(normaal pletten we hem een beetje) zodat ie goed moet kauwen maar als die tand er dan nog niet uit is,zou ik dan gewoon met een pincet en een paar extra handen die tand eruit kunnen trekken?
Hij zit echt al voor de helft los,hangt nog maar aan een klein stukje vast.

tips are welcome ;)

groetjes eefje
Door Mevroi Kruim
#671991
Katten zijn vaak niet zo touwtje-trekkerig  ;) ja, met hun handjes  ;D
Lastig ... flink stuk vlees waar hij goed op moet kauwen? Als het tandje goed vastzit zou ik met zelf frummelen nog ff wachten totdat hij wat losser zit.
Door tessa
#672082
Als hij los zit dan kun je hem eruit proberen te halen met een pincet met om de uiteinden keukenpapier, daarmee heb je goed grip.
succes :)
Door eefje
#672107
kippevleugeltje heeft zijn werk gedaan,hij is weg :D
wel jammer want nu heeft ie hem opgegeten,maar ja liever zo dan dat ik er weer mee naar de DA moet,heb ik met de hond toen ook gehad.

toch bedankt voor de tips.

groetjes eefje
Door eefje
#672285
ja pcies,het tandje zat er al een tijdje dubbel hoor maar ik heb me voorgenomen om het eerst even aan te kijken voordat ik naar de DA ga rennen en gelukkig maar scheelt weer 50euries.

kippenvleugeltje kostte maar 80cent bij wijze van dan haha

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door