Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door reem
#665586
Hallo,weet iemand of dat te hard is om dat te geven?Weet zelf nl niet of iets lekker zacht of hard is.Is het een optie om het voor de zekerheid plat te slaan?Alvast bedankt
Door Lizzy
#665638
Ik ken genoeg mensen die hele fazanten voeren, inclusief de poten, en dat gaat prima. Als je hond vleesbot gewend is, zou ik het gerust durven geven.
Door EdwinK
#665640
Ik heb een poosje terug een verpakking fazantbouten gekocht bij de Makro/Lukas Klamer. Waren in de aanbieden. Mevrouw BLIEFT ze niet. Ze neemt ze in de bek, ruikt er aan, likt er over, maar eten.. ho maar.
Door reem
#665657
Ok dan ga ik het zo maar eens voederen.HEeeel ondankbaar soms die huisgenoten.Vol plezier scharrel je de hele boel bij elkaar en dan hoeven ze het niet.Walg van vlees vanaf mn kindertijd,kon niet aan tafel met mn vader wanneer ie bot aan het kluiven was en nu wordt ik soms het huis uit gekraakt.Ben bang dat het hier misschien ook niet zo in de smaak zal vallen maar ik word de laatste tijd vaker in positieve zin verrast.
Bedankt voor de reacties
Door Audrina
#665765
EdwinK schreef: Ik heb een poosje terug een verpakking fazantbouten gekocht bij de Makro/Lukas Klamer. Waren in de aanbieden. Mevrouw BLIEFT ze niet. Ze neemt ze in de bek, ruikt er aan, likt er over, maar eten.. ho maar.
Hier ook hoor. Alleen nam Daisy ze hier niet eens in haar bek, ze rook er niet eens aan, neeeeeee.... Madame liep zwaar beledigd bij haar "vreetkleed" weg toen ik er 2 fazantboutjes voor haar had neergelegd.  >:(
Door reem
#665786
Nou hier was het ook geen succes.Kwam er wel mee naar boven of het was om te ruilen voor iets eetbaars.Jammer.
Door Buddy
#665916
Buddy heeft hier gisteren met veel plezier fazantbout gegeten  :)
En het bot vond ik eerder zacht en broos, denk dat het niet echt wilde fazanten waren...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#665985
Ik geef mijn meiden iedere week een paar van die Makro-fazantenbouten, ze vinden ze geweldig lekker!
Door Ziviaantje
#666048
Indy moet er ook niks van weten  ::) Ik heb er maar een paar aan mijn vader gegeven. Ik probeer het nog wel een keer als ze heel erg honger heeft  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door