Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Moos
#661689
Geen probleem; maar een constatering en een vraag ;)

Wat me zo opvalt is dat Moos en Saar na het vakkundig wegwerken van een kippenvleugeltje echt 2-3 uur diep tevreden gaan liggen slapen.
Bij de Rodi is het 'hap hap" en het is op, en dat is het dan.
Nu heb ik echt twee zeer tevreden hondjes, die ook overdag heel diep gaan liggen slapen zonder dat we daarvoor 2.5 uur gelopen hebben ;D

Is dat een bekend verschijnsel?
Door Moos
#661699
Nou, dan moet ik misschien toch maar eens richting een vriezer erbij gaan denken :o ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#661702
Als ik al eens gemalen vlees aan Joep geef, vreet hij het echt in een nano-seconde op en kijkt me aan zo van: Waar blijft mijn eten? :-\ ::)
Door marye
#661750
Caja lag gisteren ook heel voldaan te pitten, na het eten van een flink stuk eend.
Door Lizzy
#661757
Hier ook een dikke vette ja. Wij hebben hier hetzelfde als Pauline. Als we ze gemalen vlees gaven (en dat geven we dus gewoon niet meer): keken ze ons aan van "Ohhhkee, leuk, maar waar blijft mijn eten?". Ze hadden na zo'n maaltijd ook heel snel weer honger. Dus ja, dit is nu een van de voordelen van zelf samenstellen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#661844
Ook hier wordt er altijd flink uitgebuikt na een barfmaaltijd. Indy ligt altijd de hele ochtned te maffen na een flink vleesbot.
Gebruikersavatar
Door pike
#661995
Hier zijn ze altijd erg vrolijk na het eten en moet eerst nog eventjes gestoeid worden. Maar daarna liggen ze dan ook uren te pitten!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#662013
Mijn twee knullen hebben na hun maaltje extra engergie om flink met elkaar te stoeien! Zeker na het verorberen van een zalmkop! (ze zijn beide nog zeer speels omdat ze nog lekker jong zijn, Ramses 6 maanden en Skik 16 maanden)
Maar zijn ze eenmaal uitgespeeld dan zijn ze ook vertrokken voor een flinke tijd! En idd Kvv is opgegeten bijna voordat ik hun etensbak heb neergezet :D
Laatst gewijzigd door Mieke L. op di 14 nov 2006, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#662023
Moos schreef: Geen probleem; maar een constatering en een vraag ;)

Wat me zo opvalt is dat Moos en Saar na het vakkundig wegwerken van een kippenvleugeltje echt 2-3 uur diep tevreden gaan liggen slapen.
Bij de Rodi is het 'hap hap" en het is op, en dat is het dan.
Nu heb ik echt twee zeer tevreden hondjes, die ook overdag heel diep gaan liggen slapen zonder dat we daarvoor 2.5 uur gelopen hebben ;D

Is dat een bekend verschijnsel?
Ook hier na een maaltijd 12 poten in de lucht :)
Door Malamoods
#662092
Eh..... Hier niet! Uitbuiken is er voor Ikijok niet bij! Niets voldaan, maar onverzadigbaar! Misschien als ik overstap op 1 maaltijd per dag?

Rachel.
Door Robian
#662203
Ook hier een volmondig JA  ;D ;D

Eerst worden natuurlijk wel de snuiten aan mijn broek of de bank schoongemaakt, maar daarna is het gewoon maffen  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door