Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#660993
Ik heb bij de makro een zak kleine scampi's uit de aanbieding meegenomen. Mogen ze dit wel hebben? Of is de schaal te hard?
Door Boefke
#661045
Ik voer af en toe garnalen. Als ze voorgekookt zijn voer ik ze zonder schaal, anders met, maar eigenlijk eet Boef de schaal sowieso niet.
Door antoinette
#661274
ik vindt ze zelf veel te lekker om aan de hond te geven ::) lekker in de pasta met veel knoflook..mmmmm
Door Audrina
#661277
Hier lusten ze ze alleen gekookt, zonder schaal. Als ik de garnalen rauw geef staan m'n verwende draakjes me aan te kijken alsof ze willen zeggen "eet het zelf!".  ::)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#661285
antoinette schreef: ik vindt ze zelf veel te lekker om aan de hond te geven ::) lekker in de pasta met veel knoflook..mmmmm
Dat is inderdaad een lekker recept!. Heeft natuurlijk niets met barf te maken. Maar (ook al lust mijn vriend geen garnalen) ga het toch eens proberen. Bedankt voor de tip :)
O, en de honden aten ze ook op ::)
Door herder_lover
#661297
na ze op de BBQ gelegd te hebben.... hmmm, pellen en de schalen aan de honden. Ze doen er een moord voor (zelfs al zijn ze soms gemarineerd  :D)
Door 202Spots
#661512
Hier zijn de gekookte ook voor MIJ, de Spots lusten de garnaal gekookt of rauw,maar de schaal word niet gevreten... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door