Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#656514
Onze jongste hond is qua ontlasting zelf net een geitje. Iedere keer als hij uitgelaten wordt dan poept hij, het zijn dan maar 1 of 2 kleine keuteltjes en die zijn ook mooi stevig.
Hij poept dus minstens 4 keer per dag en doet dit zijn hele 6 jarige leven lang al.
Het stoort me niet maar ik vraag me wel eens af hoe dit komt.
Door Lizzy
#656592
Ik denk dat het het individue is en dat moeilijk valt te zeggen hoe zoiets komt.... Ik heb er hier ook een die keuteltjes poept. En de andere poepen 'gewone drollen'. En ze krijgen alle drie vrijwel altijd hetzelfde te eten...
Door conleeuw
#656625
ook hier zijn veelplegers en zuinige poepers...... Dot is een veelpleger, en ook keuteltjes, Jazz is erg zuinig qua wat zij achterlaat. Kelly is net als Dot een die graag veelvuldig poept, maar hoewel Kelly en Dot dezelfde eten zal Dot keuteltjes draaien en Kelly gewone drollen neerleggen....... mits geen van beide last hebben vindt ik het prima, maar het is inderdaad een beetje raar, je zou verwachten dat ze dezelfde ontlasting patroon hebben, maar bij mensen is het toch niet anders :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#656752
Hier ook zo hoor. de twee honden krijgen precies hetzelfde soort vlees enzo in de bak in precies dezelfde verhoudingen en ze poepen beide verschillend en de een moet 's ochtends altijd direct poepen na het wakker worden terwijl de ander rustig nog een a twee uur wacht!
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#656896
Het voordeel van deze keuteltjes poepen is dat hij noit heel nodig hoeft. Onze ene hond moet s'morgens wel eens heel nodig poepen, hij heeft dan de dag ervoor niet gepoept, en het is dan een behoorlijke hoeveelheid.
Ons geitje heeft daar dus geen last van omdat hij er 4 keer perdag een keuteltje uit gooit  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door