Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wimk
#655125
Hallo, ik had voor Bumper en Streep een doos met gemengd wild gekocht bij kukeleku, allemaal heel lekker, fazant kwartel hert enz enz, maar nu zag ik net dat er in de bak van Streep hagel was blijven liggen, ik weet niet of hij ook wat op gegeten heeft, moet ik me zorgen maken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#655158
Er is al eens eerder over gesproken en  het kan geen kwaad omdat er geen ...??? ??? (dat wat voroheen giftig was) meer in de hagel zit. Ik zou wel zoveel mogelijk eruit halen wat ik tegenkom en de rest komt er dan wel aan de achterkant uit.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#655160
Angelique schreef: Er is al eens eerder over gesproken en  het kan geen kwaad omdat er geen ...??? ??? (dat wat voroheen giftig was) meer in de hagel zit. Ik zou wel zoveel mogelijk eruit halen wat ik tegenkom en de rest komt er dan wel aan de achterkant uit.
kwik? lood?
Door henneke
#655161
nee hoor je hoeft je geen zorgen te maken , een bevriende jager wist me te vertellen dat er niet meer met lood geschoten wordt .
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#655241
Angelique schreef: Er is al eens eerder over gesproken en  het kan geen kwaad omdat er geen ...??? ??? (dat wat voroheen giftig was) meer in de hagel zit. Ik zou wel zoveel mogelijk eruit halen wat ik tegenkom en de rest komt er dan wel aan de achterkant uit.
Hihihi, ik zie opeens een hond voor me die een wind laat en een gat in de televisie schiet.  :D
Door Ziviaantje
#655287
Toevallig vroeg ik het vandaag aan mijn baas ( is dierenarts en heeft vroeger gejaagd ) en hij zei inderdaad dat het gewoon ijzer is en gewoon uitgepoept wordt  ;)
Door Anita*
#656217
Dorothea2 schreef: Hihihi, ik zie opeens een hond voor me die een wind laat en een gat in de televisie schiet.  :D
Whahahahaha hoe kom je er op, ik zie het helemaal voor me..leg in een deuk :2funny: :2funny:
Door evelyn02
#656872
In Nederland wordt er niet meer meer loodhagel geschoten maar in sommige andere landen wel. Dus het hangt ervan af waar het wild vandaan komt. Dit is mij verteld door iemand van een jagersvereniging.
Door ~Joke~
#656874
Kyra heeft eens een aantal hagels uitgespuugd, ze lagen dus  toch wel zwaar op de maag. Ik had ze zelf niet gezien, ze heeft ws het hele schot naar binnen gewerkt? Meestal eten ze eromheen.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#656882
Ook in de wildmix van Bandit zitten soms hagelkorrels.
Toen ze een foto van Gringo hadden gemaakt voor de maagtorsie zag je ook allemaal hagelkogeltjes in zijn lijf.
Ze vonden toch al dat we ze rare dingen te eten gaven :o :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door