Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marsieyenna
#653835
Mag een hond maar 1 keer in de week vis eten ?

Nu heb ik per week, 1 keer zalmkop verder nog kip. rund, en paarden vlees.
Ze krijgt 1 keer per week vuile pens.
Natuurlijk aangevuld met de goede percentages, orgaan en groente/ fruitmix.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#653845
Hier krijgen ze 1x per week een vismaaltijd (zalm) en dan verderop in de week landt er nog één sardine in de bak.
Door La Demisa
#654013
De vraag is volgens mij niet hoe vaak jullie honden vis krijgen maar of ze het meer dan 1 keer per week mogen hebben.
Door *wendy*
#654021
La Demisa schreef: De vraag is volgens mij niet hoe vaak jullie honden vis krijgen maar of ze het meer dan 1 keer per week mogen hebben.
Als je dan ziet dat Pike zegt dat haar hond 1x zalm en 1x makreel krijgt........wat zou dan het antwoord zijn denk je?  ::)
En Angelique 1x zalm en 1x sardine.

zalm= vis & makreel = vis
vis + vis = 2x vis, dus vaker dan 1x  :D
Gebruikersavatar
Door pike
#654028
Volgens mij is 1x per week prima, 2x per week mag ook maar liever niet meer.
Pike krijgt overigens maar 1 dag in de week. Donderdag is hier visdag: Hij krijgt dan namelijke zalmkop en makreel samen in de bak ::)
Door La Demisa
#654029
pippy schreef: Als je dan ziet dat Pike zegt dat haar hond 1x zalm en 1x makreel krijgt........wat zou dan het antwoord zijn denk je?  ::)
En Angelique 1x zalm en 1x sardine.

zalm= vis & makreel = vis
vis + vis = 2x vis, dus vaker dan 1x  :D
Bedankt voor je zeer duidelijke Okki uitleg! Nogmaals, de vraag was niet hoeveel vis iemand zijn hond krijgt maar of je binnen de BARF normen gerust meer dan 1 keer per week vis mag geven. Jouw Okki uitleg was dus een beetje overbodig.
Iemand kan zijn hond wel 7 dagen per week vis geven, dat geeft nog steeds geen antwoord op de vraag. Beetje flauw antwoord dus.
Misschien wil Lizzy een normaal antwoord geven?
Door La Demisa
#654030
pike schreef: Volgens mij is 1x per week prima, 2x per week mag ook maar liever niet meer.
Pike krijgt overigens maar 1 dag in de week. Donderdag is hier visdag: Hij krijgt dan namelijke zalmkop en makreel samen in de bak ::)
Dank je wel, hier kan ik iets mee, ook al was de vraag niet van mij.
Gebruikersavatar
Door pike
#654032
pike schreef: Volgens mij is 1x per week prima, 2x per week mag ook maar liever niet meer.
Pike krijgt overigens maar 1 dag in de week. Donderdag is hier visdag: Hij krijgt dan namelijke zalmkop en makreel samen in de bak ::)
Door tieneke
#654091
Hier krijgen ze op zondagmorgen vette vis en dit is maar 1 maaltijd per week.
Netjes volgens de percentages, maar gooi je eens een extra vis in de bak dan kan dat heus geen kwaad  ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#654127
marsieyenna schreef: Mag een hond maar 1 keer in de week vis eten ?

Nu heb ik per week, 1 keer zalmkop verder nog kip. rund, en paarden vlees.
Ze krijgt 1 keer per week vuile pens.
Natuurlijk aangevuld met de goede percentages, orgaan en groente/ fruitmix.
Mijn honden krijgen hier 1 vismaaltijd per week (zalmkop, sardientjes of panharing). Nu kun je een hond wel vaker vis geven, maar ik zou dat zeker niet meer als 2x per week doen, een hond is tenslotte geen otter ;).
Door *wendy*
#654239
La Demisa schreef: Iemand kan zijn hond wel 7 dagen per week vis geven, dat geeft nog steeds geen antwoord op de vraag. Beetje flauw antwoord dus.
De vraag was of er meer dan 1x per week vis gegeven mocht worden.
Pike zegt dat ze per week 1x zalm en 1x makreel voert. Dus ja dan mag je dus vaker dan 1x per week vis voeren.
Laatst gewijzigd door *wendy* op ma 30 okt 2006, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door