Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#653725
Na een paar keer zalmkop aan Beau aangeboden te hebben, maar wat meneer dus steevast weigerde, had ik van de week koolvisfilet meegenomen bij de supermarkt. Nou, hij heeft gesmuld! Lekker groenteprutje erbij, en hij had zijn bak nog eerder leeg dan Benthe. Eindelijk heeft hij dan vis gegeten.
Gebruikersavatar
Door pike
#653788
*Natasja* schreef: Na een paar keer zalmkop aan Beau aangeboden te hebben, maar wat meneer dus steevast weigerde, had ik van de week koolvisfilet meegenomen bij de supermarkt. Nou, hij heeft gesmuld! Lekker groenteprutje erbij, en hij had zijn bak nog eerder leeg dan Benthe. Eindelijk heeft hij dan vis gegeten.
:o Dory is amper weg of het begint al  ;D
Door *Natasja*
#657653
Afgelopen zaterdag heb ik weer koolvisfilet gegeven aan de honden, en deze keer had Beau geen last. Ik was voorbereid de nacht ingegaan: had de Okugest in het zicht gelegd en tegen Arno (die was aan de beurt, in het geval dat...) gezegd dat hij hem 2 tabletjes moest geven indien nodig.

Nu had ik de eerste keer de koolvis in combinatie met wat groenteMIX  ;) gegeven, en afgelopen zaterdag niet. Zou het de combinatie geweest kunnen zijn die niet goed gevallen is?
Door tieneke
#657929
*Natasja* schreef: Afgelopen zaterdag heb ik weer koolvisfilet gegeven aan de honden, en deze keer had Beau geen last. Ik was voorbereid de nacht ingegaan: had de Okugest in het zicht gelegd en tegen Arno (die was aan de beurt, in het geval dat...) gezegd dat hij hem 2 tabletjes moest geven indien nodig.

Nu had ik de eerste keer de koolvis in combinatie met wat groenteMIX  ;) gegeven, en afgelopen zaterdag niet. Zou het de combinatie geweest kunnen zijn die niet goed gevallen is?
Is heel goed mogelijk  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door