Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#652427
??? De enige recreatiebotten waar ik hier aan kan komen zijn knieen. Of is dit zo hard dat het een tandensloper is?
Weet er iemand een islamitische slagerij in de buurt van Culemborg of Tiel? :-\
Door tieneke
#652430
Knieen zijn vrij hard,staat er geen adres bij barfadressen of woont er niemand in je buurt voor lekkere sappige botten?
Door tiny
#652432
;) Hai, lekker snelle reactie zeg. Waar kan ik een oproepje doen om te weten te komen wie of wat er in de buurt woont. Ik ben nog niet zo bekend op bp. Barf pas sinds een maand. Maar ;t is een groot succes en ik ben heel blij dat ik na al die jaren die rotbrokken eruit heb gegooid.
Door tieneke
#652436
Kijk even onder vraag en aanbod ingredienten bij barf  ;)
Staat er niets tussen dan zou ik er een berichtje tegenaan knallen  :P
Er zijn zoveel leden dus dat moet gewoon lukken, zodat jouw hond binnenkort ook lekker kan kluiven op een goed en veilig bot.
Door Lizzy
#652467
Maar waarom wil je recreatiebotten voeren? Als je gewoon lekkere vleesbotten geeft (delen van hele prooidieren zoals kip, parelhoen, eend, etc) en geitenribben, lamsribben, etc. : dan hoef je geen recreatiebotten te geven. Knieen zijn inderdaad te hard. Of kun je ook niet aan goede botten komen? Maar hoe barf je dan, op het moment? Heb je ook al in de prachtige A LA CARTE van Femke gekeken? Je kunt daar adresjes vinden op provencie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 944.0.html
Door tiny
#652642
;) Ach Lizzy, als ik de andere honden zo zie liggen kluiven op schouderbladen of lappen pens enzo dan zou ik dat ook wel willen voor mijn hondjes. Maar ze zijn zo klein (kooikertjes) en mogen niet zoveel. Tessa was de laatste week al aangekomen van kvv (1 ons) en 1,5 ons barf per dag. Momenteel krijgen ze een makreel of een halve zalmkop , kippenkarkasjes, kippennekken, hart, vuile pens, groentemix, riblap, rundertong en vandaag voor het eerst allebei een lamsrib. Tessa had hem binnen 10 min. weg en Rosco deed er toch een half uurtje over. Misschien leg ik de ladder te hoog.. ???
Door tieneke
#652695
tiny schreef: ;) Ach Lizzy, als ik de andere honden zo zie liggen kluiven op schouderbladen of lappen pens enzo dan zou ik dat ook wel willen voor mijn hondjes. Maar ze zijn zo klein (kooikertjes) en mogen niet zoveel. Tessa was de laatste week al aangekomen van kvv (1 ons) en 1,5 ons barf per dag. Momenteel krijgen ze een makreel of een halve zalmkop , kippenkarkasjes, kippennekken, hart, vuile pens, groentemix, riblap, rundertong en vandaag voor het eerst allebei een lamsrib. Tessa had hem binnen 10 min. weg en Rosco deed er toch een half uurtje over. Misschien leg ik de ladder te hoog.. ???
Als je al lamsribben voert zou ik mij verder echt niet druk maken hoor  ;)
Zeker niet met je overige barfingredienten  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door