Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#650138
;D Vandaag de bestelde zalmkoppen opgehaald. Tot mijn grote schrik kreeg ik kilo's zalm. De ruggegraat met veel vlees zat er ook nog aan. Ik kreeg dus 4 van die monsters mee. Hier heb ik 20!! maaltijden voor mijn kooikertjes uitgehaald. Vermits ik de ruggegraten met al dat vlees ook mag geven. 's machtende hondjes aan het aanrecht. Dit alles kreeg ik dus gratis mee. Het was vers dat zag ik wel aan de zalmogen.  (Helder)Volgens de visboer dus gevangen in Noorwegen. Anders had ik ze ingevroren meegekregen. Toch voor de zekerheid nog maar 2 weken invriezen?? :o
Door Lizzy
#650215
Wauw, mazzelaar!!! Nee, het hoeft niet in de vriezer (alleen uit de Pacific moet in de vriezer) maar het kan ook geen kwaad om het wel te doen.
Door tiny
#650233
:D Dank Lizzy voor je snelle reactie. Nog even een vraag; die ruggegraat heeft behalve veel vlees er nog aan ook hele grote graten. Toch geven?
Vanavond een paar van die delen gekookt en door de groentemix gedaan.  (gefileerd) Groot succes!! ;)
Door Lizzy
#650236
Ja, ik geef ze gewoon. Mijn honden doen daar echt niet moeilijk mee. Mocht je het wel eng vinden, kun je doen wat je vanavond hebt gedaan.
Door Saskia C.
#650766
Belle vindt de ruggegraat van de zalm juist het lekkerste, ze trekt haar neus op voor het echte zalmvlees maar de ruggegraat gaat bij haar als eerste naar binnen. En Belle is maar een kleine kooiker hoor.
Door tiny
#650994
;D Dat geeft de burger moed. Als ik weet hoe ik er foto's bij kan zetten zal ik dat ook doen. Bedankt.
Door Mevroi Kruim
#651035
Ja, hier vinden ze de ruggen ook lekkerder dan de koppen. En minder werk, zegt Kátur de Luilak. Alles gaat gewoon knarskraak naar binnen, ik snij of mep niks. Mijn honden zijn middelgroot/middelklein  ;D
Door *Ilse
#651097
ik heb vanddag ook een zalmkop gekregen van de visboer!!!
Helemaal blij naar huis en wachten tot het tijdd was om te eten.....
Ze werd helemaal gek van de geur die de zalmkop heeft, rondjes om me heen draaien, kopjes geven( heeft ze van de poes geleerd) spntaan pootjes geven, nou denk ik wat een enthousiastme.

Maarrrrrrrrrrrrrrrr wat denken jullie, ze moest het niet, snuffelen een beetje likken, stukje proeven, maar nee ze at het niet. Zelfs toen ik er stukjes zalm vanaf had gehaald, moest ze het niet. Toen de poes de kliene sukjes zalm opat, kreeg ze zowat een rolling, ging achter de poes aan, maar opeten nee hoor.
Ik heb de kop maar in de koelkast gedaan en morgen een nieuwe poging, en anders stukjes zalm afhalen en de poes(die anders nooit iets vers eet) maar verwennnen. :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door