Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#649564
:) Gisteren hebben ze alletwee een hele makreel opgegeten. (aangezien ik zelf grieperig ben, vond ik het getrek, gesleur en gekraak dit keer niet zo smakelijk, maar vooruit maar). Bij de visboer liggen ook wel eens rooie poon, zeebaars, horsmakreel enzv. Ik weet nog niet goed welke vis ik wel kan meenemen.
Iemand advies? ???
Door *Natasja*
#649567
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik moet nog steeds een alternatief voor Beau vinden, aangezien hij geen zalmkop lust.
Door tiny
#649569
:D Ik keek net op de site Barf voor beginners en daar staat dus een lijstje met vissoorten. Alle vis mag dus. Handig! ;D
Door *Natasja*
#649571
tiny schreef: :D Ik keek net op de site Barf voor beginners en daar staat dus een lijstje met vissoorten. Alle vis mag dus. Handig! ;D
Ok, dan ga ik zaterdagochtend eens even langs de visboer (kom ik normaal nooit, want ik lust zelf geen vis...)
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#649596
Bij is er ook 1 die dat niet lust terwijl de andere 2 er geen moeite mee hebben.
Als ik de hond die geen makreel of sardientje lust een stuk zalmfilet geef is het zo weg maar zodra ik dan zo'n moot probeer met dat vel eraan laat ie weer liggen >:(
Door Sofie
#649645
Ik geef aan Lady zalmkoppen, kabeljauw-'afval', sardientjes en forel. Soms eens wat goedkope vis maar meestal blijft het hierbij.
Door tiny
#649683
:D En geven jullie die vis dan heel?  Dwz. niet schoongemaakt? Dat heb ik gisteren wel gedaan maar er zat iets oranjes in dat Tessa niet lustte maar Rosco slobberde het zo naar binnen. ;D
Door Sofie
#649695
tiny schreef: :D En geven jullie die vis dan heel?  Dwz. niet schoongemaakt? Dat heb ik gisteren wel gedaan maar er zat iets oranjes in dat Tessa niet lustte maar Rosco slobberde het zo naar binnen. ;D
ik maak niets schoon........ ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#649722
Hier wordt de vis ook niet schoongemaakt. Armagnac krijgt de achterste helft en Pike de voorste helft van de vis, want Armagnac lust de koppen en de erachter zittende ingewanden niet. Zalmkop lust ie wel  ??? Tot nu toe van hele vis sardien, makreel en horsmakreel gegeven. Horsmakreel heeft een bijzonder scherpe richel aan de zijkant die heb ik eraf gesneden. Maar in het vervolg koop ik gewoon makreel, die is goedkoper en lusten ze ook.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#649733
ik heb eigenlijk geen idee of er nog iets "in " zit. Ik koop ze, gooi ze in de vriezer en als de tijd daar is dan geef ik ze. Volgende keer toch eens kijken of er een sneetje in zit :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door