Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door francoos1
#646887
;D Hallo allemaal !

Een klein vraagje die misschien heel vroeg komt maar ik wil alles weten voordat ik ergens aan begin.

Nina gaat vanaf zaterdag langzaam naar KVV (Carnibest) eerst in combinatie met de brokken die ze nog heeft en daarna volledig op kvv. Zoals bij de meeste wel bekend zijn het rollen om in de diepvries te bewaren.

In de zomermaanden is het de bedoeling dat we een week of drie (misschien wel langer als we "misschien" een vaste plek hebben) op een minicamping staan waar geen mogelijkheid is om in te vriezen en Nina gaat natuurlijk mee. Dan kunnen we natuurlijk niet met CB rommelen want dan blijft het niet goed en BARF zie ik eerlijk gezegd ook niet zitten, vooral niet als er een hittegolf is.

Wat is volgens jullie de beste oplossing en voor de duidelijkheid ,Nina bij iemand onderbrengen tijdens de vakantie is geen optie ! of allemaal thuisblijven ook niet !  ;D ;D ;D
Door Jean
#647066
Hallo Francoos1,

Dat is de reden dat ik max. 2 x per week brokken blijf voeren. Anders zou ik het ook niet weten.

Groeten en succes,
Buck
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#647085
Is er geen supermarkt in de buurt? Daar zou je misschien Smuldier of Rodi kunnen kopen. Anders zou je die Rodi worsten kunnen meenemen (de complete versie) alhoewel deze geloof ik verhit zijn zou ik ze toch liever geven dan brokken.
Nou er komen vast nog wel betere tips dan deze.
Door tt-tjes
#647109
idd gewoon elke dag even in de supermarkt een paar pakjes rodi of smuldier halen.

Of even kijken of er een dsz is die kvv verkoopt.

Ik heb dit jaar gewoon van te voren diverse dsz gebeld in de omgeving waar we op de camping zaten. Heb helemaal geen probleem gehad.
Door tieneke
#647116
Ik zou ook iedere dag de super beroven van het rauwe vlees wat er verkrijgbaar is  ;D...al zou je heel eenzijdig voeren deze vakantie dus kip en bijvoorbeeld rund etc dan is het nog altijd beter dan brok.
Door francoos1
#647160
Hoi allemaal,

Nature Diet !! Ja dat is een goeie. En natuurlijk vlees uit de supermarkt is nog beter dan, of samen combineren.
Wij gaan dan toch iedere dag voor boodschappen naar de buurtsuper  :P,dan natuurlijk ook voor Nina .
Door tieneke
#647168
francoos1 schreef: Hoi allemaal,

Nature Diet !! Ja dat is een goeie. En natuurlijk vlees uit de supermarkt is nog beter dan, of samen combineren.
Wij gaan dan toch iedere dag voor boodschappen naar de buurtsuper  :P,dan natuurlijk ook voor Nina .

Mooi toch?
Gewoon iedere dag scoren wat er in het schap ligt!  :P
Gebruikersavatar
Door *Monique
#647173
francoos1 schreef: ;D Hallo allemaal !

Een klein vraagje die misschien heel vroeg komt maar ik wil alles weten voordat ik ergens aan begin.

Nina gaat vanaf zaterdag langzaam naar KVV (Carnibest) eerst in combinatie met de brokken die ze nog heeft en daarna volledig op kvv. Zoals bij de meeste wel bekend zijn het rollen om in de diepvries te bewaren.

In de zomermaanden is het de bedoeling dat we een week of drie (misschien wel langer als we "misschien" een vaste plek hebben) op een minicamping staan waar geen mogelijkheid is om in te vriezen en Nina gaat natuurlijk mee. Dan kunnen we natuurlijk niet met CB rommelen want dan blijft het niet goed en BARF zie ik eerlijk gezegd ook niet zitten, vooral niet als er een hittegolf is.

Wat is volgens jullie de beste oplossing en voor de duidelijkheid ,Nina bij iemand onderbrengen tijdens de vakantie is geen optie ! of allemaal thuisblijven ook niet !  ;D ;D ;D

Wij zijn afgelopen zomer drie weken in Frankrijk geweest met drie honden. Ze stonden toen half CB/half Barf. Wij hebben een klein bardiepvriesje gekocht waar precies 17 rollen CB in konden. Van huis uit nog drie rollen diepgevroren (-25C) meegenomen in koelbox met veel elementen en ingewikkeld in kranten en alu. Ging perfect
En ter plaatse wat haantjes, ribben, e.d gekocht
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door