Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#637489
Ik heb laatst een heel gesprek gehad met de visboer over barf, nou dat vondt hij wel wat voor zijn eigen hond.Ik haalde er al een aantal weken zalmkoppen om ze optijd in te vriezen voor mijn Tara straks, en ik betaalde 1 euro voor twee grote koppen.Nou was ik vanmorgen weer bij hem want de afspraak is dat ik ze op Zaterdag kom halen en wat denk je, hij begon al te lachen dat hij me zag aankomen, en ik kreeg nu drie grote koppen voor 1 euro hahaha hij vindt mij zeker wel leuk ;D nou ik vind het prima zo.misschien krijg ik er volgende week wel 4. ;) ;D ;) ;D
Door *Robin*
#638450
Leuke visboer!!!
ik moet hier bij de lokale visboer 2.50 per kop betalen!!! >:(
Door dogsunlimited
#638485
*Robin* schreef: Leuke visboer!!!
ik moet hier bij de lokale visboer 2.50 per kop betalen!!! >:(
Zoveel voor een koppie??
Dan kan je net zo goed een hele vissies meenemen. ;D
Ik ben 50 Eurocent per zalm- of kabeljauwkop kwijt op de markt, wordt het ter plekke vers afgesneden. Maar mijn vriendin kan in haar woonplaats gratis aan viskoppen komen bij haar nieuwe visboer. Die vond het zo leuk dat mijn honden vis kregen en zag ze later bij de DA in de Dogma staan. Toen was hij verkocht en krijg ik gratis koppies en makrelen!! Uhhh....makrelen niet gratis. 1 Euro per grote makreel...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#639586
*Robin* schreef: Leuke visboer!!!
ik moet hier bij de lokale visboer 2.50 per kop betalen!!! >:(
Beter leren lief lachen :D
Door Anita*
#639772
Angelique schreef: Beter leren lief lachen :D
;D ja dat heb ik ook gedaan ::)
Door Thea & Cees
#640044
Prettig hoor zo'n visboer, misschien zou je hem ook eens afsnijsels van zalm kunnen vragen. Die krijg ik helemaal voor niets. :)
Je hebt er wel wat werk aan om het te verdelen in portie's, maar het is het wel waard. Hele stukken zalm zitten nog aan staart en graatten, de honden zijn er gek op.
Door Thea & Cees
#640049
Prettig om zo'n visboer te hebben, je zou hem ook eens kunnen vragen om afsnijsels van zalm. Ik krijg dat van mijn visboer en dat helemaal voor niets :) Er zit nog heel veel vis aan staart en graat ze vinden het heerlijk. Het is wel wat werk om het in portie's te verdelen ik krijg ongeveer 4 kilo per keer maar het is het wel waard.
Door Anita*
#642138
Thea & Cees schreef: Prettig om zo'n visboer te hebben, je zou hem ook eens kunnen vragen om afsnijsels van zalm. Ik krijg dat van mijn visboer en dat helemaal voor niets :) Er zit nog heel veel vis aan staart en graat ze vinden het heerlijk. Het is wel wat werk om het in portie's te verdelen ik krijg ongeveer 4 kilo per keer maar het is het wel waard.
Hij heeft mij verteld dat hij dat voor zijn eigen hond houd,dus ik denk niet dat dat er in zit, maar ik had er vandaag wel weer drie voor de prijs van twee ;D ;D ;D
Door Ine
#642153
Hier krijg ik de zalmkoppen gratis.
Moet ze wel een week van te voren bestellen.
Door Anita*
#642220
Ine schreef: Hier krijg ik de zalmkoppen gratis.
Moet ze wel een week van te voren bestellen.
Nou dat is helemaal mooi, maar ik belaal maar 1 euro hoor voor drie koppen, en het zijn beste hoor ze wegen zo rond de 500 a 600 gram. Niet gek dus, maar jij hebt het nog beter voor elkaar  ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#642225
Ine schreef: Hier krijg ik de zalmkoppen gratis.
Moet ze wel een week van te voren bestellen.
Ik kreeg ze ook altijd gratis, maar vond dat ik dan uit goed fatsoen ook nog iets moest kopen bij de visboer. Dus dan besteedde ik toch weer een paar euro.
Nu koop ik ze dus maar (3 voor 1 euro), is voor mij uiteindelijk goedkoper.
Ik ben gewoon te verlegen om dingen voor niks te krijgen....
Door Ine
#642260
Dorothea2 schreef: Ik kreeg ze ook altijd gratis, maar vond dat ik dan uit goed fatsoen ook nog iets moest kopen bij de visboer. Dus dan besteedde ik toch weer een paar euro.
Nu koop ik ze dus maar (3 voor 1 euro), is voor mij uiteindelijk goedkoper.
Ik ben gewoon te verlegen om dingen voor niks te krijgen....
Ik ben ook te verlegen hoor, maar ja, toen ik ze kwam halen vroeg ik netjes, hoeveel het kostte en toen zei hij, dat het gratis was. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door