Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#640955
Dinsdag mn bestelling ophalen bij Bob en wat in hoorn bij de poelier, dan kunnen we eindelijk echt beginnen met barfen ...leuk!

Ik heb dan geiten en lamspens, lams en runderhart, runderkopvlees, kippenekken en vleugels en kipsmuldier, lamssnijdsels (spiervlees), zalmkop, kippenlevertjes en lamslever, koolvisfilet, sardienen (uit blik) en Carnibest lam/rijst en eend/rijst....

Dan barfen we met niet te grote onderdelen en nog wat kvv erbij, dan is Shanden ook gelukkig, want die is niet blij met grote botten en ellende, hele konijnen, strotten etc...dus lizzy heeft een prachtig menu voor me gemaakt en daar gaan we mee aan de gang zodra ik alles opgehaald heb....stom he heb er echt zin in!

En het mooie is, de fretten hebben dan ook meteen meer verschillende barfonderdelen, zullen ze wel blij mee zijn!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#640956
;) Wat leuk is het toch om te Barfen! Ik kan me je enthousiasme helemaal voorstellen! :D
Door ellyenrob
#641192
Is het allemaal gelukt met de inkoop.
Wij hadden bij Bob wat besteld, kregen een telefoontje na 2 weken dat hij het klaar zou maken en vervolgens niks meer gehoord!
Door Daisy75
#641199
ellyenrob schreef: Is het allemaal gelukt met de inkoop.
Wij hadden bij Bob wat besteld, kregen een telefoontje na 2 weken dat hij het klaar zou maken en vervolgens niks meer gehoord!
Ja hoor hier allemaal goed, ik hoef em maar te bellen, smsen of mailen en hij is daar erg netjes in...kijk sommige dingen duren wat langer hij heeft niet altijd maar alles op voorraad en ook hij kan eens een foutje maken, daar zijn we mens voor, anders mail je hem toch een keer nog..
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#641559
Gaaf dat je 't nu toch gaat doen, ook met Shanden!
Veel plezier voor jou en de doggies; 't is zoooooo leuk!!  :D
Door Daisy75
#641679
Inge en Bono schreef: Gaaf dat je 't nu toch gaat doen, ook met Shanden!
Veel plezier voor jou en de doggies; 't is zoooooo leuk!!  :D

haha ja leuk hoor...hoop dat het goed gaat!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door