Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#641205
Hmm zit even met volgende vraag over hoeveelheid knoflook.
Is 1 teentje per week voldoende of mag ik 1 en 1/2 teentje per week geven?

Dan stel....ik maak een groentenmix voor 4 weken....dan zou ik er dus (als ik op 1 teentje per week blijf) 4 teentjes in mogen doen. Is dat goed?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#641239
Sofie schreef: Hmm zit even met volgende vraag over hoeveelheid knoflook.
Is 1 teentje per week voldoende of mag ik 1 en 1/2 teentje per week geven?

Dan stel....ik maak een groentenmix voor 4 weken....dan zou ik er dus (als ik op 1 teentje per week blijf) 4 teentjes in mogen doen. Is dat goed?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#641240
Sofie schreef: Hmm zit even met volgende vraag over hoeveelheid knoflook.
Is 1 teentje per week voldoende of mag ik 1 en 1/2 teentje per week geven?

Dan stel....ik maak een groentenmix voor 4 weken....dan zou ik er dus (als ik op 1 teentje per week blijf) 4 teentjes in mogen doen. Is dat goed?
Ze krijgen hier 1 a2 tenen per week. Ligt er aan of ik er aandenk
Door 202Spots
#641245
Sofie schreef: Dan stel....ik maak een groentenmix voor 4 weken....dan zou ik er dus (als ik op 1 teentje per week blijf) 4 teentjes in mogen doen. Is dat goed?
4-6 teentjes per maand is goed hoor.
Door EdwinK
#672559
(eventjes een oud topic weer nieuw leven in blazen)

Heb nu zo'n 4 kilo groentemix gemaakt (tja, dan heb je voorlopig wat), kan ik hier gewoon een aantal teentjes in uitknijpen? Hoeveel dan? Of is het beter om bij het verstrekken van de groentemix een teentje te 'knijpen'?
Door Lizzy
#672597
Dus je hebt voor een dag of 40 groentemix? Ik zelf gooi altijd de knoflook door de groentemix (goed doorroeren). Dat vind ik makkelijker. Jij zou dan best bijv. 4 a 6 tenen knoflook door een mix van 40 dagen kunnen doen.
Door Lizzy
#672609
EdwinK schreef: Okay, bedankt. Ga ik zo de knoflook pellen, en dan naar het werk :)

Zullen je collega's leuk vinden ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door