Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Joshii
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien  ;D ;D ;D
ik ook :-[
;D ;D ;D
Door sylvia
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien  ;D ;D ;D
Straks gaat "men"nog wat denken  ;D
Door tieneke
:o :o ::) ::) :D :D ;D ;D
Moet ik ook maar eens gaan proberen...vooral na de lever...sjonge-jonge wat meurt die zooi toch langdradig aan je handen....was ze iedere keer met pure ciffffff  :P en nog is die geur aanwezig  :-X
Door Femke
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset  ;D ;D ;D
hahahaha sta jij ook al je pannen te aaien?
Door sylvia
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset  ;D ;D ;D
oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Mevroi Kruim
sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Nou, DAARVOOR niet denk ik zo. Er zijn heeeel andere dingen waarvoor barfers met oplsuiting bedreigd worden. BV poepkijken, hele discussies voeren over poep, schapenkoppen aan barrels hakken, penzen versnijden en ander bloeddorstig vermaak.
Door tieneke
Bedankt!  ;) ik vanaf nu dus ook ...en het werkt!!!!  8)
Nooit gedacht dat ik mijn kraan in de badkamer en keuken nog eens geweldadig te lijf zou gaan  ;D ;D
Door sylvia
tieneke schreef: Bedankt!  ;) ik vanaf nu dus ook ...en het werkt!!!!  8)
Nooit gedacht dat ik mijn kraan in de badkamer en keuken nog eens geweldadig te lijf zou gaan  ;D ;D
Je moet aaien niet meppen
Door tieneke
sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Half barfplaats?  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door