Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaienik ook![]()
![]()
![]()
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaienStraks gaat "men"nog wat denken![]()
![]()
![]()
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien![]()
![]()
![]()
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannensethahahaha sta jij ook al je pannen te aaien?![]()
![]()
![]()
Femke schreef: hahahaha sta jij ook al je pannen te aaien?Yep 8)
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannensetoooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen![]()
![]()
![]()
sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranenNou, DAARVOOR niet denk ik zo. Er zijn heeeel andere dingen waarvoor barfers met oplsuiting bedreigd worden. BV poepkijken, hele discussies voeren over poep, schapenkoppen aan barrels hakken, penzen versnijden en ander bloeddorstig vermaak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaienBedankt!![]()
![]()
![]()
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset![]()
![]()
![]()
tieneke schreef: Bedankt!Je moet aaien niet meppenik vanaf nu dus ook ...en het werkt!!!! 8)
Nooit gedacht dat ik mijn kraan in de badkamer en keuken nog eens geweldadig te lijf zou gaan![]()
sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranenHalf barfplaats?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()