Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bajka
#637130
Het lukt me niet om de handleiding fotoreportage te openen, doe ik iets verkeerd?

Geven jullie voedingssuplementen? Ben erg nieuwsgierig :-[ en wil dan ook graag weten welke en waarom.

Als je een pup rauw voer geeft moet je dan ergens op letten qua samenstelling, voedingssupplementen of wat dan ook?
Door Lizzy
#637188
Leo is bezig met de herbouw van Barfplaats. Het meeste is nu te vinden op: http://www.barfclub.nl/oud/een_handleid ... fNIEUW.htm (helaas doet de vleesbotten sectie het niet maar Leo heeft me gezworen daar vanavond nog wat aan te doen).

Ik geef wel voedingssupplementen. Maar, heel weinig, vind ik zelf.

Brutus en Pinkel krijgen glucosamine/chondroitine voor hun gewrichten (ze zijn al wat ouder en Brutus heeft artrose en beide hebben ze Cauda Equina). Ze krijgen om dezelfde reden heel af en toe visolie (hoewel ik liever verse vis geef en ze dus nu nauwelijks nog visolie krijgen).

Soms krijgen ze alle drie wat zeewier of chlorella.

In de winter kreeg Linga als pup af en toe levertraanolie. Maar, echt niet vaker als 2 keer per week een theelepeltje. Verder kreeg Linga als pup ook niks extra's. Ze kreeg gewoon hetzelfde als de volwassen honden, zonder de glucosamine/chondroitine/visolie.
Door Bajka
#637194
Bedankt voor je antwoord en Leo hoeft zich voor mij niet te haasten hoor, ik kijk gewoon af en toe of ik het kan openen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door