Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#635685
wilde eend van € 3,= per stuk (700 a 800 gram per stuk). Is dit duur?
En hoe word eend over het algemeen gegeten. Ze hebben hier alleen nog poten gehad van eend. En dat eten ze goed
Door Mevroi Kruim
#635750
Nee, da's goedkoop.
Hier zouden ze dat in z'n geheel krijgen. Ik zou wel ff checke op achtergebleven hagel als ze geschoten zijn.
Door Lil
#636007
Een hele eend? Nou, dat is niet zo duur. Ik geloof dat ik 2.50 euro voor 700 gram tamme eend heb betaald.
Door Lizzy
#636339
trimsalon schreef: wilde eend van € 3,= per stuk (700 a 800 gram per stuk). Is dit duur?
En hoe word eend over het algemeen gegeten. Ze hebben hier alleen nog poten gehad van eend. En dat eten ze goed
Nee, dit vind ik ook niet duur. Hier vinden ze eend wel lekker. Alle delen. Hoewel? Pinkel vindt het minder.... Sommige honden zijn overigens niet dol op de smaak van wilde eend. Maar, als ze de poten lusten, dan etem ze de rest vast ook hoor!
Gebruikersavatar
Door pike
#636687
Hier zag ik ze vandaag: verse 4,50 per kilo, hele in de vriezer voor 5,00. Ik weet niet hoe zwaar die waren maar ze waren best wel aan de maat dus ik denk zwaarder dan een kilo.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#636761
pike schreef: Hier zag ik ze vandaag: verse 4,50 per kilo, hele in de vriezer voor 5,00. Ik weet niet hoe zwaar die waren maar ze waren best wel aan de maat dus ik denk zwaarder dan een kilo.
Mag ik vragen in welk deel van Nederland dat is? Thanx!
Gebruikersavatar
Door pike
#636763
Judith van Sam schreef: Mag ik vragen in welk deel van Nederland dat is? Thanx!
Noord-Holland - Purmerland
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door