Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#632215
Ik haalde iets uit de vriezer en nu t ontdooit is weet ik niet zo goed wat het nu eigenlijk is.Iemand een idee?Misschien n vulva?Het is van een rund of een hert.

Afbeelding

Afbeelding
Door conleeuw
#632378
ik kies voor strot :D als een koeien vulva er zo uit zag, dan had ik als veeverloskundige echt niet ver gekomen ;D ;D ;D
Door Femke
#632455
conleeuw schreef: ik kies voor strot :D als een koeien vulva er zo uit zag, dan had ik als veeverloskundige echt niet ver gekomen ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D dan moest je wel heeeele kleine handjes hebben
Door bas rouge
#632544
Miekie schreef: Ik haalde iets uit de vriezer en nu t ontdooit is weet ik niet zo goed wat het nu eigenlijk is.Iemand een idee?Misschien n vulva?Het is van een rund of een hert.

Afbeelding

Afbeelding
Prachtig strotje heb je daar :biggrin2: :biggrin2: maar ik vind de vulvasuggestie ook mooi
Gebruikersavatar
Door Miekie
#634253
conleeuw schreef: ik kies voor strot :D als een koeien vulva er zo uit zag, dan had ik als veeverloskundige echt niet ver gekomen ;D ;D ;D
;D ;D ;D
een lesje anatomie voor beginners zou voor mij geen overbodige luxe zijn!Ik ben maar een eenvoudig stadsmeisje en af en toe ben ik echt clueless,haha
Door conleeuw
#634264
Miekie schreef: ;D ;D ;D
een lesje anatomie voor beginners zou voor mij geen overbodige luxe zijn!Ik ben maar een eenvoudig stadsmeisje en af en toe ben ik echt clueless,haha
nou, je doet het anders wel aardig goed, je had in iedere geval een vrij logische onclusie getrokken, gezien de form, allen formaat was jij een beetje vergeten, geef niet, ik maak ook wel vergissingen hoor, zat zelfs,dus, geen paniek, je weet nu wat het is :D volgende keer als iemand een foto post met wat is dit, dan geef jij als eerst antwoord ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door