Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#633950
Ik heb zo'n metalen "zeepje"gekocht dat schijnt te werken tegen een aantal vieze geurtjes die je aan je handen kunt hebben zoals bv uien.
Ik heb het even geprobeerd op penslucht handen en jawel...het werkt  :D
Even goed onder koud stromend water je handen er mee wassen (zorg wel dat iedere plek van je handpalmen en vingers langs het zeepje gaat) en weg is de geur. Voorheen moest ik 6 keer mijn handen wassen en met een borstel schrobben en dan nog rook je vaag pens  :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#633963
conleeuw schreef: dat is nog eens een handige tip, ik meen dat je die dingen bij de blokker en soortgelijke winkels kan kopen??
Ja, ik heb hem hier bij de DA drogist gekocht voor 1 euro  :)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#633964
Ik heb ook een goede tip tegen penslucht aan je handen:
Ik heb m´n moeder alles in zakkies laten stoppen  ;D
M´n handen roken daarna nog lekker fris  :D

Maar goede tip zo´n zeepie, ik ga er deze week meteen één kopen (want ik denk niet dat ik m´n moeder zo gek krijg dat ze de volgende keer weer de pens verdeelt)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#633971
Dorothea2 schreef: Ik heb ook een goede tip tegen penslucht aan je handen:
Ik heb m´n moeder alles in zakkies laten stoppen  ;D
M´n handen roken daarna nog lekker fris  :D

Maar goede tip zo´n zeepie, ik ga er deze week meteen één kopen (want ik denk niet dat ik m´n moeder zo gek krijg dat ze de volgende keer weer de pens verdeelt)
hahahahaha eigenlijk vind ik jou tip wel een beter idee  ;D ;D ;D ;D ;D
Door Femke
#633979
ik heb dat niet alleen met de lucht van pens, maar ook van uien. Blegh, 's avonds kan ik nog ruiken dat ik uien heb gesneden.
Toch maar eens zo'n 'zeepie' meenemen :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#634066
Kruimel schreef: Zijn idd heel goed die dingen! Maar huishoudhandschoenen werkt ook  ;)
Ik word al niet goed als ik eraan denk dat ik die dingen aan moet, verschrikkelijk dan boen ik liever mijn handen met een borstel.
Door Twiz
#634095
Als ik "stink" dingen (ui en vis bv.)  in mijn handen heb gehad, werkt wassen met een beetje tandpasta ipv. gewone zeep ook heel goed.

Pens vind ik een goedje dat ik met handschoenen aanpak, gaat prima.
Door conleeuw
#634098
Dorothea2 schreef: Ik heb ook een goede tip tegen penslucht aan je handen:
Ik heb m´n moeder alles in zakkies laten stoppen  ;D
M´n handen roken daarna nog lekker fris  :D

Maar goede tip zo´n zeepie, ik ga er deze week meteen één kopen (want ik denk niet dat ik m´n moeder zo gek krijg dat ze de volgende keer weer de pens verdeelt)
whahaha, ik denk niet dat mijn moeder daar in trap ;D ;D
Door tieneke
#634199
AstridStraver schreef: Ik snap niet wat voor 'zeepje' dit is?
Ze bestaan al heel lang in ieder geval,bij de Blokker zie ik.
Door antoinette
#634201
je kunt na het snijden van uien of knoflook o.i.d. ook je handen even over je metalen gootsteen heen halen, zelfde effect. heb ook nog wel ergens zo'n zeepje liggen geloof ik.... werkt goed.
Door conleeuw
#634205
AstridStraver schreef: Ik snap niet wat voor 'zeepje' dit is?
het is gewoon een stuk metaal in de vorm van een zeep, lijkt op een RVS stuk zeep zeg maar......... snap je?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door