Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#629358
Ik moet even zeuren..... ::) ::) ::) Gatsie wat stinkt geitenvlees toch.... vooral als het al 2 dagen in de koelkast heeft gelegen! :-\ :-\ Enne.... wat vinden de jongens het toch lekker! ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#629411
Mien schreef: Tuurlijk hoe viezer hoe lekkerderder...... :P :P :P
Nou als je volgende week zondag komt, mag je knuffelen en kussen met die viezerikken! :-\ ;D
Door Lizzy
#629477
Ik vind geitenvlees ook niet lekker ruiken maar ik vind het niet erger stinken als lamsvlees, eerlijk gezegd...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#629598
Lizzy schreef: Ik vind geitenvlees ook niet lekker ruiken maar ik vind het niet erger stinken als lamsvlees, eerlijk gezegd...
Ik dus wel.... Ik lust om die reden ook geen geitenkaas, mens wat een lucht! :busted:
Door Bianca75
#629696
Pauline schreef: Ik moet even zeuren..... ::) ::) ::) Gatsie wat stinkt geitenvlees toch.... vooral als het al 2 dagen in de koelkast heeft gelegen! :-\ :-\ Enne.... wat vinden de jongens het toch lekker! ;D ;D
Stuur eens even een Pb-tje met geitenvlees. ;) :D Ik vind lamsvlees wel ontzettend stinken :puke:, heb regelmatig staan kokhalsen. En dit terwijl wijzelf ook weleens een stoofpotje aten met lamsvlees. ::)
Door Audrina
#629813
ricobowy schreef: Stuur eens even een Pb-tje met geitenvlees. ;) :D Ik vind lamsvlees wel ontzettend stinken :puke:, heb regelmatig staan kokhalsen. En dit terwijl wijzelf ook weleens een stoofpotje aten met lamsvlees. ::)
Dan wil je zeker geen geitenvlees ruiken, dat ruikt nog veel sterker dan lam.....  :yucky:
Door K&D
#629839
Pauline schreef: Ik dus wel.... Ik lust om die reden ook geen geitenkaas, mens wat een lucht! :busted:
Oww, nou ik wel. Net een pondje licht belegen gehaald voor morgenvroeg. Heerlijk! ;D ;D
Maar ik vind toch met kaas: hoe harder het stinkt hoe lekkerder  :D
Door Lil
#630415
Hadden jullie dat niet eerder kunnen vertellen???
Heb net geitenvlees besteld (hebben ze hier nog nooit gehad)...
ik kan nog wel tegen luchtjes maar ander mensen in huis dus absoluut niet.
OEPS!  :-[ :-\
Door tieneke
#630515
Lizzy schreef: Ik vind geitenvlees ook niet lekker ruiken maar ik vind het niet erger stinken als lamsvlees, eerlijk gezegd...
Van lamsvleesgeur aan mijn handen krijg ik dus echt spontaan braakneigingen  :puke:
Door tieneke
#630517
Lil schreef: Hadden jullie dat niet eerder kunnen vertellen???
Heb net geitenvlees besteld (hebben ze hier nog nooit gehad)...
ik kan nog wel tegen luchtjes maar ander mensen in huis dus absoluut niet.
OEPS!  :-[ :-\
Te laat...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#630735
Lil schreef: Hadden jullie dat niet eerder kunnen vertellen???
Heb net geitenvlees besteld (hebben ze hier nog nooit gehad)...
ik kan nog wel tegen luchtjes maar ander mensen in huis dus absoluut niet.
OEPS!  :-[ :-\
Dan zeg je gewoon: Niet zeuren! :D Pauline vindt het ook ontzettend goor, maar ze voert het wel want het belang van de hond staat voorop! 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door