Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#628384
Als ik hem film, wil hij altijd naar mij toekomen  :), maar als hij wat lekkers heeft kan hij het niet over zijn hartje krijgen om dat achter te laten.
Maar zodra hij zijn laatste hapje binnenslikt, springt hij altijd dadelijk op en komt als een speer naar mij toe.  Het is een echt schatje en altijd klaar voor actie  :D
#628574
workingmalinois schreef: Onze FUN aan zijn eerste parelhoenvleugeltjes. Zoals je ziet wil hij er af en toe mee beginnen ravotten, maar hij heeft ze dan toch maar lekker opgepeuzeld  ;D


leuk om hem te zien knagen, maar ik heb de andere filmpjes zitten kijken, erg interessant om te zien, wat zijn de werkende honden goed, en fanatiek zeg......... maar nog even......ik heb zeker zitten slapen, ik wist niet dat jullie een pup erbij had.... en wat een leuke naam voor een hond Fun ;)
#628934
ik heb zeker zitten slapen, ik wist niet dat jullie een pup erbij had.... en wat een leuke naam voor een hond Fun
Ja, een zoontje van onze Tim.  Sinds 2 weken is hij bij ons en het is een echt schatje (klein duiveltje ook  ;D)
En zijn naam heeft hij zeker niet gestolen want hij ziet het leven echt aan de zonnige kant  ;D

Altijd klaar om "fun" te maken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door