Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dunja
#627415
Heb een kennis van mij aan het barfen gekregen. Maar we stuiten nu op een probleem. De hond am staff teef had al enkele keren lamsbot gehad, en alles ging goed. Maar nu heeft ze enkele dagen geleden lamshart gehad, en het beestje zag er niet uit!!! Onder de bulten, scheve bek, dikkke lippen enz.
Hoe kan dat nou?? is toch beiden hart?? De da dacht ook allergie en ze heeft een spuit gehad.
En alles is weer ok. maar nu wil de vriendin van de eigenaar geen rauwvlees meer geven.
Door Xada
#627548
Jammer dat ze dan zo snel van rauw vlees afstappen. Als de hond niet over lamshart kan, kan hij dan wel over runderhart? Aan het lam zal het niet liggen aangezien hij niet reageert op lamsbot.
Ik kan zelf niet over rauwkost, maar daarom eet ik toch ook nog wel groente?  :-\
Door dunja
#627893
Xada schreef: Jammer dat ze dan zo snel van rauw vlees afstappen. Als de hond niet over lamshart kan, kan hij dan wel over runderhart? Aan het lam zal het niet liggen aangezien hij niet reageert op lamsbot.
Ik kan zelf niet over rauwkost, maar daarom eet ik toch ook nog wel groente?  :-\
Ja, vind ik ook!!, maar denk dat wanneer de eerste schrik over is, ze het wel weer zullen gaan proberen.
Door dunja
#627897
Hitam schreef: Misschienis het ook toeval dat het samen gebeurt. Kan ook een andere allergie zijn. Die kortharige honden kunnen al snel ineens bulten hebben.
tja, ook dat zou kunnen. Maar is het ook mogenlijk?, ik bedoel wel allergisch zijn voor lams hart, maar niet voor lamsbot?.
#628073
dunja schreef: tja, ook dat zou kunnen. Maar is het ook mogenlijk?, ik bedoel wel allergisch zijn voor lams hart, maar niet voor lamsbot?.
Ik denk dat dat zeker wel kan. Vaak zie je dan dat ze generaal gezien niet goed op hart reageren, ongeacht of dat dan van een lam of een rund of een kip is, maar dat is een kwestie van uitproberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door