Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#61950
Ik heb dus nog steeds geen ontlasting van Yorick gevonden, wat kan ik doen??? Hij eet goed, is speels, kortom, ik merk niet dat hij van iets last heeft .....
Door Lizzy
#61954
Yorick schreef: Ik heb dus nog steeds geen ontlasting van Yorick gevonden, wat kan ik doen??? Hij eet goed, is speels, kortom, ik merk niet dat hij van iets last heeft .....
Hoe lang is het nu geleden dan?
Door Yorick
#61955
Woensdag een beetje witte ontlasting, viel uit elkaar en een gele inhoud en daarna: niets meer tenzij iemand het opeet in de tuin ....
Door Lizzy
#61957
Yorick schreef: Woensdag een beetje witte ontlasting, viel uit elkaar en een gele inhoud en daarna: niets meer tenzij iemand het opeet in de tuin ....
Teveel bot gegeten waarschijnlijk?

Volgens mij kun je het beste dingen geven die laxeren:

Lever, gedroogde pruim, olijfolie.

Ik denk dat ik zelf zou beginnen met 1 a 2 ons lever.
Door Lizzy
#61961
Waarschijnlijk is de ontlasting erg uitgedroogd inmiddels. Dus je moet hem nu wel scherp in de gaten gaan houden hoor. Eventueel een klisma erin!
Door Yorick
#61981
Idd, dat bod dat ik gegeven heb hé, schouderblad van kalf (zie berichtje ik schaam me zo)


Ik ga straks meteen lever kopen Lizzy. Vraagje; hoeveel is 1 ons? (500gram of 1kg :-[ ) en deze dan geven met een beetje olijfolie erover??
Door Lizzy
#61996
Yorick schreef: Idd, dat bod dat ik gegeven heb hé, schouderblad van kalf (zie berichtje ik schaam me zo)


Ik ga straks meteen lever kopen Lizzy. Vraagje; hoeveel is 1 ons? (500gram of 1kg :-[ ) en deze dan geven met een beetje olijfolie erover??
Oef nee! 1 ons = 100 gram en dat is bij langa na geen 1 kilo. Als je 1 kilo geeft dan heb je kans dat hij 3 dagen aan de dunne is. Ik zou hem nu eerst 100 gram en vanavond weer 100 gram lever geven. Eerst even zonder olijfolie proberen.

Groetjes, Lizzy
Door Yorick
#62472
Het is in orde hoor Lizzy! Sorry dat ik niet vroeger reageerd maar heb thuis geen pc! Zijn ontlasting is weer perfect, gelukkig maar! Ik heb hem 200gram kalfslever gegeven, de mevrouw bij de slager was verbaasd want ze zei: dit is een delicatesse mevrouw, toch niet voor de hond!! Ach ja, Yorick is er beter van geworden ;D en dat telt hé!!!! BEdankt voor de goede raad!
Door Lizzy
#62475
Ohhh gelukkig dat alles weer goed is! Ik was al bezorgt! Nou, dan is het hele avontuur toch goed afgelopen ;).
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door