Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hellenbanjerbo
#623201
van mijn poelier mocht ik gratis 16 eendennekken met de koppies er nog aan en vleugels meenemen. met enig afgrijzen de honden voorgeschoteld maar die vonden het maar niks. zo'n vleugel was nog wel leuk om mee over het erf te sjouwen maar ik vond ze later  hier en daar op het gazon liggen en dat lag er dan zo zielig bij. heel moedig heb ik nog geprobeerd de veren er af te halen maar die oogjes bleven me zo aankijken. heb de hele bubs in de kliko gedaan. ik barf met veel plezier en vind niet gauw iets vies maar heb nu mijn grens bereikt. de foto wil ik jullie niet aan doen.
Door conleeuw
#623204
;D ;D de foto mag wel hoor ;D, zo ontdekt ieder zijn eigen persoonlijke grens, of ga juist zijn/haar grenzen verleggen. Je kan natuurlijk de kop er af hakken, dan heb je in iedere geval geen last meer van de starende oogjes ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#623214
Lizzy schreef: Naaaah, laat die foto maar zitten hoor ;D ;D ;D
Die koppies hebben we toch al gezien van de eendkarkassen uit Mill :P (stelletje barfdie-hards hiero hahahaha)
Door Lizzy
#623220
Angelique schreef: Die koppies hebben we toch al gezien van de eendkarkassen uit Mill :P (stelletje barfdie-hards hiero hahahaha)
Die heb ik ook met mijn ogen dicht bekeken ;D!
Door conleeuw
#623241
hellenbanjerbo schreef: goh conleeuw wat een goed idee, dat ik daar nu zelf nie op gekomen ben. ga ze gauw weer uit de kliko opvissen.
whahahaha, niet alleen moet je enge dingen gaan voeren, maar ook nog over de kliko hangen om ze er uit te vissen :D 't moet niet gekker worden ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#623847
hellenbanjerbo schreef: goh conleeuw wat een goed idee, dat ik daar nu zelf nie op gekomen ben. ga ze gauw weer uit de kliko opvissen.
Ahhh, gatsie Hellen..... :o  :yucky: 

Hoe staat het nu met de eendennekken/koppen?
Door tieneke
#624896
Angelique schreef: Die koppies hebben we toch al gezien van de eendkarkassen uit Mill :P (stelletje barfdie-hards hiero hahahaha)
Je vergeet de fazantkoppies nog....Jaco haalde eens een partijtje vlees op in Mill....ziet ie in de bakken ineens eendenkoppen met lijf....volledig intakte fazant met kop...en intakte haas liggen...ARGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!  :o :o
:2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door