Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#620444
Omdat Sem een tijd echt niet lekker is geweest, heeft het barf-verhaal een tijd op een lager pitje gestaan, maar:
Vandaag kon ik voor 't eerst een zalmkop ophalen bij de viskraam. Maar nou had ze er een stuk ruggegraat-graat (geen ideeee hoe dat heet) bij gedaan... Daar zat nog aardig wat zalm aan dus dat heb ik er afgekrabbeld; hield daar nog zo'n 400gr 'zalmsnippers' aan over.
Zalmkop door midden gehakt en allebei een helft gegeven... Aanvalluh!! Met de losse stukken zalm erbij. Geef ik morgen minder kvv.
Wat heb ik zitten genieten van hun genieten!!

Maar; 't stuk graat en staart heb ik weggegooid. Had ik dat nou toch kunnen geven?
Door tieneke
#620445
Zonde om weg te gooien!
Hier worden hele vissen met graat,ogen en staart zo naar binnen geklokt! :P
Door tieneke
#620469
[quote="202spots"]
Ja....Je had alles kunnen geven, en volgende keer ook de zalm eerst 10-14 in de vriezer doen.
[/quote]
Gelukkig komt de hele(jammer genoeg schoongemaakte) zalm hier zo uit de vriezer bij de supermarkt...geef de laatste tijd liever de makreel waar ze helemaal gek op zijn en waar alles dus nog inzit...soms voor de afwisseling weer een zalmpie of forelletje....
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#620471
[quote="202spots"]
Ja....Je had alles kunnen geven, en volgende keer ook de zalm eerst 10-14 in de vriezer doen.
[/quote]

oké, ik durfde 't niet zo goed aan; weten we dan ook weer!! Bedankt allebei!!

10-14 is dat uur of dagen en kan dit erg veel kwaad (voor één keer dus want voortaan gaan ze dan eerst in de vriezer!)
Door tieneke
#620472
[quote="Inge en Bono"]
oké, ik durfde 't niet zo goed aan; weten we dan ook weer!! Bedankt allebei!!

10-14 is dat uur of dagen en kan dit erg veel kwaad (voor één keer dus want voortaan gaan ze dan eerst in de vriezer!)
[/quote]
Normaal 10 - 14 dagen.
Kan niet erg veel kwaad hoor...
Door 202Spots
#620477
Inge en Bono schreef: oké, ik durfde 't niet zo goed aan; weten we dan ook weer!!
Wanneer er genoeg zalmsnippers aan hangen,dan kan de graat geen kwaad.
10-14 is dat uur of dagen en kan dit erg veel kwaad (voor één keer dus want voortaan gaan ze dan eerst in de vriezer!)
Sorry...DAGEN....en omdat het al lekker is opgegeten moet je er verder niet over inzitten hoor....  8)
zolang je er de volgende keer maar aan denkt om eerst in te vriezen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door