Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#618595
Ik heb bij de Lidl een filet-achtige vissoort gekocht. Kap(ch)seefilet o.i.d. Ik zit nu op mijn werk dus weet de naam niet precies. Maar ik vroeg me af welke vis je níet mag geven aan je hond of dat alles geoorloofd is??
Door Daphne
#618759
AstridStraver schreef: Volgens mij is de vraag bij vis meer of je hond het wil eten - dan of hij het mag eten ;D
;DInderdaad! Maar ik merk dat de filet-achtige vis er beter ingaat dan een sardientje o.i.d.  :-\ Maar ik heb in mijn andere topic een aantal tips gekregen die ik nog niet geprobeerd had. Ook ga ik er wat uit blik doordoen.
Door Bullekes
#618773
Daphne schreef: ;DInderdaad! Maar ik merk dat de filet-achtige vis er beter ingaat dan een sardientje o.i.d.  :-\ Maar ik heb in mijn andere topic een aantal tips gekregen die ik nog niet geprobeerd had. Ook ga ik er wat uit blik doordoen.
GEduld is een schone zaak.. MIjn honden moesten ook niets hebben van vis... Wel uit blik.. NU izjn we 9 maanden verder en.......... Ze eten nu wel sardientjes en ook heeft de oudste al een wijting gehad!!
Dus geef niet op!!
Door Daphne
#619171
Bullekes schreef: GEduld is een schone zaak.. MIjn honden moesten ook niets hebben van vis... Wel uit blik.. NU izjn we 9 maanden verder en.......... Ze eten nu wel sardientjes en ook heeft de oudste al een wijting gehad!!
Dus geef niet op!!
Ik zal doorgaan tot het bittere eind  ;). Hij moet en zal zo veel mogelijk afwisseling hebben voor zijn eigen bestwil ;D ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door