Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Birgit
#617072
Vanmorgen ging ik bij de visboer in het dorp voor een paar harinkjes ( voor onzelf )

En vroeg ik aan de eigenaar. Heeft u wel eens zalmkoppen ?
Ja hoor wat wil je hebben ? Ik heb ook scholkoppen en andere spullen die ik in de vriezer bewaar voor mensen die er bouillon van maken.  Wacht maar, ik maak eerst je harinkjes schoon, en dan zal ik een tassie voor je pakken.

Kreeg ik toch een hele tas mee.... Met zalmkoppen, waar ook nog een gedeelte vis/ vlees aan zit.  idem met schol, En allerlei vis met lijf, vlees, en staart eraan.

Gaaf hè ? Ik hoefde er niets voor te betalen...Vraag maar als je iets nodig hebt.
Wat ik heb krijg je mee.

Nu mijn vraag : Kan ik dit dan allemaal geven ?
Door rovianne
#617217
Das heel mooi van je visboer!

Max vindt vis niet zo fantastisch.. is het noodzaak om vis te geven? Of kan het ook zonder?
Door Birgit
#617230
Tos & Amber zijn gek op vis. Ik geef hen ook al zalmkoppen, maar die had ik ergens anders vandaan. Ze cirkelen steeds om me heen....wanneer ik nu eindelijk die vis ga geven, die ik mee heb gekregen  ;D ;D ( Er staat nu een gedeelte te ontdooien )

Okay Angelique  ;) Ze zullen er van smullen  :D
Laatst gewijzigd door Birgit op vr 18 aug 2006, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#617411
:'( :'( :'( ik wil een nieuwe visboer....de mijne ruilt zijn zalmkoppen met de chinees.... :-X
Door Birgit
#617550
Truus schreef: Wat een bofkont ben je  8), hou die visboer in ere ;)

Ik zal hem van jullie allemaal de groetjes doen  ;D ;D

Hondjes hebben ervan gesmuld....Tos begon direct te kraken. Amber heeft gewacht en gekeken, misschien hoe Tos het at ? Gek hè terwijl ze toch zalmkoppen zo eet.
Maar ja....een schol is wel plat  :D
Door Lizzy
#617598
rovianne schreef: Das heel mooi van je visboer!

Max vindt vis niet zo fantastisch.. is het noodzaak om vis te geven? Of kan het ook zonder?
Nou, noodzakelijk: nee. Maar een hond kan wel omega 3 vetzuren gebruiken. Dus af en toe vette vis is wel gezond. En als ie dat echt niet lust, zou je vette vis uit blik kunnen proberen of visolie capsules.
Door Janna
#617601
....de mijne ruilt zijn zalmkoppen met de chinees....
Ik zou mijn hond ook niet gauw Chinees voeren.  ;)

Waar denk je aan bij vette vis uit blik Lizzy?
Ik ken alleen alleen maar die gekookte en met sausjes spulletjes.
Laatst gewijzigd door Janna op za 19 aug 2006, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#617606
Janna schreef: Ik zou mijn hond ook niet gauw Chinees voeren.  ;)

Waar denk je aan bij vette vis uit blik Lizzy?
Ik ken alleen alleen maar die gekookte en met sausjes spulletjes.
Aan zalm uit blik (dat is eigenlijk altijd in water), uit sardientjes in zonne of liever olijfolie (de olie goed afgieten en desnoods de vis even afspoelen met lauw water), makreel in water. Maar ik geef eigenlijk ook wel eens haring in tomatensaus en dat vinden ze heerlijk ;D! Ik geef dit soort dingen niet te vaak hoor, want het blijft gekookt, maar zo'n 1 keer per week: moet kunnen!
Door missy21
#619282
Birgit schreef: Vanmorgen ging ik bij de visboer in het dorp voor een paar harinkjes ( voor onzelf )

En vroeg ik aan de eigenaar. Heeft u wel eens zalmkoppen ?
Ja hoor wat wil je hebben ? Ik heb ook scholkoppen en andere spullen die ik in de vriezer bewaar voor mensen die er bouillon van maken.  Wacht maar, ik maak eerst je harinkjes schoon, en dan zal ik een tassie voor je pakken.

Kreeg ik toch een hele tas mee.... Met zalmkoppen, waar ook nog een gedeelte vis/ vlees aan zit.  idem met schol, En allerlei vis met lijf, vlees, en staart eraan.

Gaaf hè ? Ik hoefde er niets voor te betalen...Vraag maar als je iets nodig hebt.
Wat ik heb krijg je mee.

Nu mijn vraag : Kan ik dit dan allemaal geven ?

geweldige visboer zeg!!!
hou die maar in ere.... zo een wil ik ook wel als visboer!!

ik moet voor mijn zalmkoppen 1 euro betalen per stuk en voor de staarten (wel mega groot) moet ik 2 euro betalen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door