Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#616009
Ik kan vis kopen voor: Hele makreel ca. 2,30 per kg en sardientjes voor ca. 3,00 per kg. Dit is ook voor menselijke consumptie. Ik kan alle soorten vis kopen, maar heb even gevraagd naar deze twee.
Is dit duur of valt het mee. En als het duur is, waar kan ik dan in de buurt van Drachten goedkoper aan vis komen?
Laatst gewijzigd door Xada op wo 16 aug 2006, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#616011
Xada schreef: Ik kan vis kopen voor: Hele makreel ca. 2,15 excl. btw (6%) per kg en sardientjes voor ca. 2,80 per kg. Dit is ook voor menselijke consumptie. Ik kan alle soorten vis kopen, maar heb even gevraagd naar deze twee.
Is dit duur of valt het mee. En als het duur is, waar kan ik dan in de buurt van Drachten goedkoper aan vis komen?
Dit lijkt me een heel redelijke prijs. De sardines zijn zelfs goedkoop te noemen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#616120
Dat zijn hele mooie prijzen hoor! 8) Vraag anders ook naar zalmkoppen en panharing (ongepekelde haring), vinden de meeste honden ook erg lekker en het zijn ook niet van die dure vissoorten.
Gitte weigert trouwens makreel te eten >:(.
Door Xada
#616126
Ik heb de visgroothandel opgebeld en daar wilden ze niets weten van vissekoppen etc. Maar ik denk dat als ik er ben er wel wat te regelen is.  ::)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#616148
Ik vind het ook hele goede prijzen, hoor! Ik ben duurder uit.
(ik betaal zelf voor 3 kilo makreel 10 euro, en sardines een kilo voor 4,25 euro)
Door Pyts
#616311
Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Ik woon ook in de buurt van Drachten en kan alleen via via via via aan zalmkoppen komen.
Door Esther H
#616322
Hallo,

Ik woon tussen de markten van Purmerend en Amsterdam Noord. Op beide markten en de nodige viswinkels zijn de prijzen gelijk en voor de sardienen en makrelen is het 5 euro een kilo.
Zalmkoppen of je nu vroeg komt of laat zijn 50 eurocent.
Ik heb aan het eind van de markt wel geprobeerd maar ik denk dat ze het hier in het westen nog liever weggooien als gratis geven al is het afval.

gegroet esther 8)
Door Xada
#616357
Pyts schreef: Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Ik woon ook in de buurt van Drachten en kan alleen via via via via aan zalmkoppen komen.
Ik heb korte tijd een viszaak gehad en heb gewoon mijn groothandel van toen in Leeuwarden gebeld. Zij wouden mij wel leveren, maar als je in de buurt woont of het op wil halen, wil ik wel meer halen. Ik kan dus overal aan komen wat er ook in een viswinkel ligt, alleen voor inkoopsprijs. Het zijn vaak wel dagprijzen dus er kan wat variatie in zitten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door