Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pallas
Ik wil jullie nog even melden dat Nox weer vrolijk rond huppelt op alle vier poten :)
Er moet allen nog een randje eelt vormen en dan mag ze weer alles doen (ook naast de fiest enz.)
Door pallas
tieneke schreef: Gelukkig maar ;)
ja we zijn er weer genadig van af gekomen...rot glas altijd >:( Soms denk ik wel eens dat het overal ligt.....verhuizen naar platteland is dan wel héél erg aantrekkelijk hoor !
Door Jolly
pallas schreef: ja we zijn er weer genadig van af gekomen...rot glas altijd >:( Soms denk ik wel eens dat het overal ligt.....verhuizen naar platteland is dan wel héél erg aantrekkelijk hoor !
nou roep dat niet te hard, want zelfs hier op het platte land ligt er ook glas in het gras en op de weg. :-\ :-X
Door pallas
Jolly schreef: nou roep dat niet te hard, want zelfs hier op het platte land ligt er ook glas in het gras en op de weg. :-\ :-X
waardeloos :(
Ik had het vandaag zelf bij de buren; grofvuil was opgehaald maar er lagen nog splinters dus doorzichtig glas op de stoep. Gelukkig zag ik het net op tijd. af en toe heb ik dan wel de neiging om s'avonds met een zaklamp de honden te gaan uitlaten ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door