Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rovianne
#612837
Is een zalmkop een volledige maaltijd.. zit daar genoeg vlees aan? of moet je daar nog extra vlees bij geven?
En eten ze echt ook dat hele bot op? lijkt me zo scherp  :-\
Door Mevroi Kruim
#612888
Ja en ja. Vind ik tenminste, ik geef er niks extra bij. En ze eten hem helemaal op en nee, ze krijgen er niks van. Ja, mooie glimvachten  ;D
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#613059
Hier ook zalmkop zonder iets erbij. De scherpe tanden zijn wel uit de kaak gehaald. Had ik mijn tandvlees aan opengehaald vorige keer.
Ik krijg per keer 1/4 zalmkop en Estrella krijgt een halve kop per keer. :D :D
Door Lizzy
#613072
Aquillo schreef: Hier ook zalmkop zonder iets erbij. De scherpe tanden zijn wel uit de kaak gehaald. Had ik mijn tandvlees aan opengehaald vorige keer.
Ik krijg per keer 1/4 zalmkop en Estrella krijgt een halve kop per keer. :D :D
Eet jij zelf ook zalmkop, inclusief de tandjes? Getsie, echt?! :o
Door Mevroi Kruim
#613107
Lizzy schreef: Eet jij zelf ook zalmkop, inclusief de tandjes? Getsie, echt?! :o
Nee, da's het hondje, Aquillo.
Die is kennelijk errug goed met computers en internet enzo.
En spellen kan hij ook  :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#613114
Kruimel schreef: Nee, da's het hondje, Aquillo.
Die is kennelijk errug goed met computers en internet enzo.
En spellen kan hij ook  :o
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ::) 8) ;D ;D

(zeker vroeger Euk voor intelligente hondjes gegeten)
Door Lucinda
#613208
Nou hier ligt  een zalmkop te liggen want Sam mot em natuurlijk weer niet.
Hij vindt het maar een vreemd ding en weet niet goed wat ie er mee aan moet!! :( :(
Door Mevroi Kruim
#613278
Lucinda schreef: Nou hier ligt  een zalmkop te liggen want Sam mot em natuurlijk weer niet.
Hij vindt het maar een vreemd ding en weet niet goed wat ie er mee aan moet!! :( :(
Eerst een keer in stukkken hakken?

Kátur vond het de eerste keer ook maar niks, maar aangezien Tara vrolijk aan de maaltijd ging wilde hij zich niet laten kennen. Hij keek ook echt de kunst bij haar af  ;D
Door hellenbanjerbo
#613453
oh dat ga ik ook eens proberen. krijg altijd gratis en voor niks mooie zalmkoppen maar hier begraven ze ze om er een paar dagen later lekker in te gaan liggen rollen.
Door Esther H
#613632
Ik kocht vanmiddag 2 zalmkoppen voor 1 euro.

Ik heb ze eens gewogen en dat is toch een goede 650 gram.
Nu weegt mijn rottweiler 15 kilo bij 15 weken . Wat denken jullie?. Zal ik hem gewoon een hele kop geven en verder niets?.

Gabor krijgt 2 x per dag eten en heeft vanmorgen 150 gram lamsgehakt op en een2 kippevleugels

gegroet esther 8).
Door Lizzy
#613782
Wegen ze samen 650 gram? Of weegt 1 kop 650 gram? Voer je Gabor zelf samengestelde voeding? En hoeveel voer je normaal op 1 dag?
Door 202Spots
#613896
Kruimel schreef: Nee, da's het hondje, Aquillo.
Die is kennelijk errug goed met computers en internet enzo.
En spellen kan hij ook  :o
Maar kan ie lezen ??? :-\
Door Laura W
#615712
Geven jullie eigenlijk alleen de kop? Als ik ze bij de visboer haal dan zit de hele rug tot en met de staart er nog aan. Aan de rug zit dan ook nog best veel vlees. Alleen de kop lijkt me zo karig.

Ik weet niet hoeveel de zalmen wegen, maar de grote honden krijgen er ieder één en voor het kleine hondje knip ik een stuk van de zalm van een van de andere honden af, want voor een hondje van nog geen vijf kilo is zo'n hele zalm wel wat veel. ;D

De eerste keer dat ik hier zalmkop gaf moesten ze het eerst ook niet. Ze vonden het maar vreemd. Uiteindelijk gingen ze toch overstag. De tweede keer hoefden ze geen tel na te denken en vielen ze gelijk aan. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door