Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dave94
#613248
hoi

ik heb vandaag de eerste maaltijd barf gegeven en ze vonden het heerlijk !!!!!!!!!!!!!
en voortaan mogen ze altijd barf maar wel eerst even op bouwen van brokken af.
als ik het geef en en regel en geen hele beesten :( maar ja ze krijgen toch barf mag het ;) ;D       
ik ben heel blij want ik wou altijd al dat ze barf kregen en nu gaat het door! ;D
ik kan het zelf niet geloven vanvond komen foto's ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door *Robin*
#613283
Ja het ging goed hè??? ;D
Pebbels viel zelfs uit tegen Daisy omdat ze te dichtbij haar vleesie kwam :o
maar ze hebben het allebij op en ze vonden het lekker :D
ik zal even je foto's doen
Kus Robin
Door roefus
#613301
Hee Dave, wat een gave foto's  :D
En wat zullen die hondjes van jou voortaan genieten van hun maaltje  :circle:
Door *Robin*
#613340
tieneke schreef: Wat eten en kauwen ze netjes :o ;D ;D
Ja dat viel me ook op!!
Eerst hadden ze ziets van: Wat gooi je nu weer voor me neus ???
maar even later samen kouwen echt schrapen met de tanden en grommen naar Dave want hij kwam te dicht in de buurt :o en Pebbels viel uit naar Dais omdat ze naar haar bakje kwam kijken ;D het was wel een succes ;)
En Dave is dolblij dat hij het mag van z'n moeder.
hij had dit zelf van zijn zakgeld gekocht en als hij het zelf geeft dan mag hij gaan barfen met Rodi af en toe tussendoor ;)
ik ga hem helpen aan een menu als hij ze heeft gewogen :)
Door Truus
#613385
Hartstikke goed Dave :D, ze smullen er heerlijk van. Ga je dit echt allemaal van je zakgeld betalen?
Door tieneke
#613505
*Robin* schreef: Ja dat viel me ook op!!
Eerst hadden ze ziets van: Wat gooi je nu weer voor me neus ???
maar even later samen kouwen echt schrapen met de tanden en grommen naar Dave want hij kwam te dicht in de buurt :o en Pebbels viel uit naar Dais omdat ze naar haar bakje kwam kijken ;D het was wel een succes ;)
En Dave is dolblij dat hij het mag van z'n moeder.
hij had dit zelf van zijn zakgeld gekocht en als hij het zelf geeft dan mag hij gaan barfen met Rodi af en toe tussendoor ;)
ik ga hem helpen aan een menu als hij ze heeft gewogen :)
Dat is nog eens een toffe moeder zeg ! :P :D
Door *Robin*
#613662
heb net gehoord dat het gedeeltelijk barf en gedeeltelijk versvlees en nog een paar dagen brokken tussendoor
maar dat is al beter dan alleen maar brokken ;)
als ze ziet dat zelfs ruwharige honden kunnen glimmen op vlees en lekker zacht aanvoelen dan is ze ook wel over misschien :)
we geven de hoop niet op ::)
Door Dave94
#613664
nee oke kan iemand me helpen met hoeveel dagen vers brokken en barf moet doen ik ben bang dat het te veel variatie is :) :-\
Door *Robin*
#613668
variatie is juist goed ;)
maar dan hebben we het hier vaak over variatie in soorten vlees.
ik denk dat je goed drie dagen brokken kunt doen aangevuld met tafelresten (want dat kregen ze ook al toch?)
en dan twee dagen rodi en twee dagen barf en dan geef je op  die dagen voornamelijk vlees en een beetje bot.
ik zal eens kijken als je weer wat minder vlees hebt thuis voor lamsvlees en geitenvlees dat zit niet in de rodi dus dat is een goede aanvulling. misschien dat we op een Rodi dag ook wel eens verse pens kunnen geven!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door