Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca1
#609902
We zijn volop aan het oogsten in de tuin en hebben veel courgettes, boontjes, wat wortel etc. Dat kan allemaal mooi in de mix, maar we hebben ook veel patissons. Een beetje onbekend maar het is een pompoenachtige.
Kan dat er ook doorheen?
Door Lizzy
#610321
Oh wat een mazzel!!! Pompoenachtige zijn niet te betalen momenteel! Worden deze dingen, patissons, normaalgesproken niet als sier-ding verkocht, in Nederland? Maar deze patisson is dan goed eetbaar, toch?
Door Bianca1
#610387
Afbeelding
Ik weet niet of ze decoratief verkocht worden maar het zou me niet verbazen want ze zien er leuk uit.
We eten ze ook zelf idd, maar we hebben er vrij veel en ben dus blij dat het ook in de groentemix kan.
Door tieneke
#610524
Bianca1 schreef: Afbeelding
Ik weet niet of ze decoratief verkocht worden maar het zou me niet verbazen want ze zien er leuk uit.
We eten ze ook zelf idd, maar we hebben er vrij veel en ben dus blij dat het ook in de groentemix kan.
Jammer dat ik geen bloemenwinkel meer heb met workshops ;) :P
Door 202Spots
#610530
Oh..Ik dacht aan die hele lichte groene...wel dezelfde vorm.
Of zijn dat deze soms?
Hebben ze ook dezelfde texture als de courgettes?
Wanneer het zacht vruchtvlees is dan kan je het net als courgettes gewoon rauw pureren, wanneer het de echte harde vrucht is dan zou ik 't eerst even stomen inplaats van rauw te gebruiken.
Door Bianca1
#610920
hmm nou echt hard is het niet, ik vind het wel wat weg hebben van courgette maar dan iets zoeter. Qua hardheid denk ik wel dat het meteen te pureren valt....Ik ga het gewoon eens proberen, ik weet nu iig dat ze het mogen hebben
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door