Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nikèdog2000
#607521
ik pluk elk jaar bramen
mogen de honden dat ook?
rauw of gekookt?
Door ~Joke~
#607524
Gewoon rauw. Mijn mutsen plukken ze zelf van de struiken  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#607561
Ja hoor, geen probleem, die kun je zo geven. Hier worden ze ook door de honden rechtstreeks van de struiken geplukt.
Door pallas
#607887
Ik pluk regelmatig op de lange wandelingen samen bramen met de honden....heel gezellig. één voor jou en één voor mij :) en dan op naar de volgende struik...
Door macgirlie
#607899
pallas schreef: Ik pluk regelmatig op de lange wandelingen samen bramen met de honden....heel gezellig. één voor jou en één voor mij :) en dan op naar de volgende struik...
Hier idem dito, ik weet niet of ze ze echt lekker vinden maar als het vrouwtje ze eet, willen ze ook!
Door pallas
#607903
macgirlie schreef: Hier idem dito, ik weet niet of ze ze echt lekker vinden maar als het vrouwtje ze eet, willen ze ook!

het zijn bij mij echte snoepers...iets wat ze niet lusten krijg je er dan ook gewoon nooit in! (ook niet na twee dagen vasten)
Door Breezer
#608763
Goed om te weten, maar voorlopig ben ik nog lekker bezig met jam maken. Breezer is toch niet zo'n fruithondje, dus die kan nog wel ff wachten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door