Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#606329
Mogen ze dat? En waar valt dat onder? In het kader van de komende vakantie ben ik de supermarkt aan het naspeuren, wat ze allemaal aan BARF-waardig vlees hebben, en toen zag ik riblappen liggen. Ik heb ze meegenomen, maar wilde eerst ff zeker weten of ze het mogen hebben.  ;)
Door *Natasja*
#606336
Kruimel schreef: Runderriblappen toch? Prima spiervlees, deftig zelfs!
Ja, inderdaad runderriblappen. Ik heb ook best deftige hondjes hoor!  :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#607232
Malamoods schreef: Ik heb ze ook gehaald, bij de C1000 in de aanbieding. Moet kunnen een keertje dacht ik! :D

Rachel.
Deed ik ook geregeld ;). Bel de C-1000 ook eens als het rundergehakt in de aanbieding is en vraag of ze het rundergehakt ongemalen voor je willen bewaren, dan heb je mooie stukken rundvlees (wel met hier en daar een stuk vet) voor je hond. Deze tip heb ik hier ooit eens gelezen. 'Mijn' C-1000 werkt hier zonder problemen aan mee, meestal koop ik dan een grote zak van zo'n 7 kilo, prima vlees voor een nóg voordeliger prijs ;).
Door Malamoods
#607264
Nitus schreef: Deed ik ook geregeld ;). Bel de C-1000 ook eens als het rundergehakt in de aanbieding is en vraag of ze het rundergehakt ongemalen voor je willen bewaren, dan heb je mooie stukken rundvlees (wel met hier en daar een stuk vet) voor je hond. Deze tip heb ik hier ooit eens gelezen. 'Mijn' C-1000 werkt hier zonder problemen aan mee, meestal koop ik dan een grote zak van zo'n 7 kilo, prima vlees voor een nóg voordeliger prijs ;).
Geweldige tip! Ga ik absoluut eens vragen!

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#607355
Natasja1974 schreef: Benthe had vanmorgen dunne, slijmerige ontlasting. Zou dat van de riblappen kunnen komen?  ::)
Dat lijkt me sterk...  :-\
Gebruikersavatar
Door Madera
#607365
Nitus schreef: Dat lijkt me sterk...  :-\
zou t niet kunne komen doordat er geen bot in de voeding zat? dat t daarom slapper is dan normaal? ik verzin ook maar wat hoor.
Door *Natasja*
#607480
*marianne* schreef: zou t niet kunne komen doordat er geen bot in de voeding zat? dat t daarom slapper is dan normaal? ik verzin ook maar wat hoor.
Het gebeurt wel vaker dat ze een maaltijd zonder bot krijgen, bijv. kopvlees. Het zal wel gewoon toeval zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door