Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door evelyn02
#605320
Bij een slachterij in De Hoef kan ik runderpens krijgen voor 5 euro per stuk. Is dat een normale prijs? De pens wordt altijd wel gespoeld, maar niet wit gemaakt. Is dat normaal of kunnen jullie ook ongespoelde pens kopen?

Evelyn
Door Mevroi Kruim
#605394
evelyn02 schreef: Bij een slachterij in De Hoef kan ik runderpens krijgen voor 5 euro per stuk. Is dat een normale prijs? De pens wordt altijd wel gespoeld, maar niet wit gemaakt. Is dat normaal of kunnen jullie ook ongespoelde pens kopen?

Evelyn
Als het idd van een rund is istie wel een kilo of 10, en dan is 5 euro een prima prijs!
Ik krijg de pens ook gespoeld maar niet fanatiek, er zit best nog eea in en dat bevalt me zo wel.
Door evelyn02
#605613
De hoef aan de Kromme Mijdrecht. Ik weet niet of het Utrecht, Noord-Holland of Zuid-Holland is. Het ligt ergens tussen Nieuwveen en Mijdrecht zo ongeveer.

Evelyn
Gebruikersavatar
Door Pauline
#605632
Ik kan ook ongespoelde runderpens krijgen..... ::) ::) ::) Of je daar heel erg blij van wordt is een 2de, maar de honden worden er wel blij van.

Eigenlijk koop in gewoonlijk ook gespoelde pens hoor, da's voor de verwerking achter het huis toch wel iets prettiger. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door