Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MollyBella
#599563
Ik wil mijn hondjes ook gaan verwennen met gepureerd fruit en groeten, nu moet ik daar iets voor kopen.. Wat kan ik het beste kopen om te pureren?

Wat hebben jullie en waarom??

Dank jullie wel!!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#599584
Hangt ook wel van de hoeveelheden af die je wilt maken.
Ik doe het met mijn Bamix staafmixer. Ik had het ding allang in huis maar gebruikte hem nooit. Nu voor de groentenmixen werkt het erg goed.
Maar ik kan me voorstellen dat als je erg veel wilt pureren dat je beter een ander apparaat koopt.
Door cantos
#599938
op dit moment gebruik ik een mixer, is te doen
als je een grotere hoeveelheid wil maken dan is een keukenmachine heel handig
Gebruikersavatar
Door Nitus
#599991
Om te beginnen is een staafmixer of blender wel geschikt, al moet je bij de blender wel wat vocht erbij doen dacht ik. Ik heb een hele tijd m'n groentemixen met hakmolentje en daarna de staafmixer erdoor staan maken, totdat ik dat omslachtige gedoe zat werd (moest ook wel veel maken) nu heb ik een superdeluxe sap-pers ;).

In deze topic kun je ook heel wat ervaringen lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 972.0.html
Door EdwinK
#600056
Ik heb pas de blender/keukenmachine van de Lidl gekocht. Voldoet prima. Vrij stevige motor en niet al te duur. De actie is al weer afgelopen, maar sommige Lidl winkels willen nog wel een tijdje door blijven verkopen.
Door Happy Tail
#600234
aangezien ik iedere keer vers groentemix maak gebruik ik een magimix. in een bekertje snij ik eerst alles klein en dan de magimix erdoor.
Door Bianca1
#600238
Ik gebruik de keukenmachine om alles fijn te maken, daarnaa gooi ik het in de blender met wat extra vocht om het goed te pureren.
Door Twiz
#600380
Ik gebruik een blender, maar wel een van 600 watt en zes ipv vier messen.
Ik hoef nooit extra vocht erbij te doen want ik gebruik altijd flink wat bladgroente, en als je dat combineerd met bv wortel, courgette en of komkommer  heb je een groentemix die een hele fijne puree is.

Van Tomado bij Blokker, de 600 watt met zes messen uitvoering.

ps. Als ik een kilo of drie á vier klaar heb is ie wel een beetje warm ???
Gebruikersavatar
Door Madera
#600399
ik heb gewoon een simpele blender en zorg dat ik een genoeg vochthoudende groentes (tomaat, komkommer) heb zodat ik geen vocht hoef toe te voegen.
Door Mevroi Kruim
#600626
Ik maak de mix vers, dus steeds kleine hoeveelheden, en gebruik daarvoor mijn Braun staafmixer, met het handige bakje. Eitje erdoor en klaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door