Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#592721
......ik krijg er onderhand grijze haren van.

Laatst had ik verse sardientjes gekocht. Sunday heeft een hele opgegeten, Loebas een halve en Stan (de kat 8)) de rest.

Mwah, dacht ik, dat wordt nog wel wat met de vis.
Van Titia had ik een zalmkop gekregen, die had ik een week of 2 geleden ontdooid, in tweeën gesneden *gruwelsmiley* en aan de honden gegeven. Geen succes, ze wilden er niet eens aan ruiken, die kop ging dus terug de vriezer weer in en de honden gingen zonder eten naar bed.

Inmiddels moeten ze ook geen verse sardientjes meer - behalve Stan maar dat is een kliko in de vorm van een kat.

Is het wat om de volgende keer de sardienen maar in de keukenmachine te doen en dan te mengen met sardien uit blik? Dáár doen ze namelijk een moord voor.

Hoe kun je 'met vis mutsende' honden het beste aanleren om toch die vis te eten?
Door conleeuw
#592739
Femke schreef: ......ik krijg er onderhand grijze haren van.

Laatst had ik verse sardientjes gekocht. Sunday heeft een hele opgegeten, Loebas een halve en Stan (de kat 8)) de rest.

Mwah, dacht ik, dat wordt nog wel wat met de vis.
Van Titia had ik een zalmkop gekregen, die had ik een week of 2 geleden ontdooid, in tweeën gesneden *gruwelsmiley* en aan de honden gegeven. Geen succes, ze wilden er niet eens aan ruiken, die kop ging dus terug de vriezer weer in en de honden gingen zonder eten naar bed.

Inmiddels moeten ze ook geen verse sardientjes meer - behalve Stan maar dat is een kliko in de vorm van een kat.

Is het wat om de volgende keer de sardienen maar in de keukenmachine te doen en dan te mengen met sardien uit blik? Dáár doen ze namelijk een moord voor.

Hoe kun je 'met vis mutsende' honden het beste aanleren om toch die vis te eten?
nou heb ik deze zelfde strijd ook geleverd.... ik doe de visjes door de groentemix, maar een heel klein beetje, anders laten ze het staan, ook wel samen met blik visjes, want ook mijn honden doen er een moord voor. De zalmkoppen hebben ze ook niet echt gewardeerd, Dot heeft wel een poging gedaan, maar niet met de normale enthusiasme.... ze keek mij eigenlijk radeloos aan, tot ik begon om er aan te peureren en een stukje zalm tevoorschijn kon toveren, toen had ze er wel belangstelling voor, ze heb hem liefdevol gelikt, en hier en daar haar tanden erin gezet, maar echt eten...ho maar. Jazz vondt dat ik een goede vis peuter knecht maakten en heb verder haar koninglijke tanden echt niet vuil gemaakt aan de zalmkop ;) Dus voor mij is jou verhaal een zeer bekende verhaal. Ik biedt het wel aan... een visje uit de hand, Dot eet sardienjes wel, Bess ook, Jazz...... nou ik mag het van haar zelf eten. Dus, ook hier blijft het maar vallen en opstaan :D
Door ~Joke~
#592748
In het begin aten ze alledrie sardientjes en makreel. Totdat Kyra het niet meer wilde eten en Penny het na een half uurtje weer uitkotste...

Alleen Spike eet hier nu nog rauwe sardientjes en spierinkjes. De dames blieven alleen diepvries zalmfilet en tonijnsteak. ;)
Ik haal het bij de Jumbo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door